Gå til innhold

herregud, jeg er forelska...i en dame!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyr to cm over gulvet hele dagen...Akkurat blitt kjent og vi klikka veldig med en gang. Driver m nye av de samme tinga. Hun svarer meg superkjapt på mail, fb etc.

Jaja, jeg er godt gift med to barn og 35 år. Hun er 40.

Må egentlig le av meg sjøl...ikveld skal vi ut sammen og jeg gleder meg som en fjortis!

 

Anonym poster: f67d6c61a2add56f2d8d497a202dcad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg da! Men pass så du ikke koooser deg for mye ;) Siden du er godt(?) gift tenker jeg...

 

Anonym poster: e7ef702b759e1c804391d45b55d4ba80

Skrevet

Kjenner meg igjen! Har opplevd det selv, og det endte med at jeg og mannen inviterte henne opp i sengen. stor suksess, som fortsatt er knall 3 år etter første møte!

 

Anonym poster: 493ce6f7ff0b1ab10e33947d80cddca2

Skrevet

Kjenner meg igjen! Har opplevd det selv, og det endte med at jeg og mannen inviterte henne opp i sengen. stor suksess, som fortsatt er knall 3 år etter første møte!

 

Anonym poster: 493ce6f7ff0b1ab10e33947d80cddca2

WOW :D
Skrevet

Haha :) Regnet med hyl og skrik jeg nå ;)

 

Anonym poster: bdc11f83363dff4598270f7a39257c5d

Skrevet

Heheh jøss så gøy! :P iallefall hun som har hatt ei dame i 3 år :P (Jeg liker sånt)

 

Anonym poster: 0b4ea7e8112d71d73c7ef38451338703

Skrevet

Huff, verden begynner å rar..

 

Anonym poster: a8185ccbc5fc8c1c944938549b9b3e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...