Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en mur mellom vår hage og en parkeringsplass. Denne muren bruker to av naboene som benk når de møtes. Disse to bor over gaten for hverandre, men de bruker altså vår mur som sitteplass. De ødelegger jo ingenting ved å sitte der, men de sitter jo så godt som på plenen vår!! Dersom jeg skulle ha klippet gresset, måtte jeg ha bedt dem flytte seg. De sitter to meter fra vår private terrasse!

 

Er det bare meg, eller er det andre og som synes at dette er litt sært? Hadde aldri (og gjør det aldri) gjort det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tenker sikkert ikke over det. Plant vintergrønn eføy og la den slynge seg over muren, så tar de kanskje hintet. Eller sett blomsterkrukker på den.

Skrevet

Syntes vel ikke det gjør noe så lenge det ikke er noen som sitter på terrassen eller bruker plenen... men sitter dere på terrassen syntes jeg det er litt unødvendig...

Skrevet

Syntes vel ikke det gjør noe så lenge det ikke er noen som sitter på terrassen eller bruker plenen... men sitter dere på terrassen syntes jeg det er litt unødvendig...

 

Vi bruker terrassen mye på vår/sommerstid, de setter seg da og! Det rareste er at han ene ønsker en mur mellom vårt hus og deres hage, så de slipper å se rett på vår inngang fra sin hage. Han tenker liksom ikke at det er likt for oss i vår hage, når han sitter på muren.

 

Er jo ikke et alvorlig problem, synes bare det er litt sært;)!

Skrevet

Et par blomsterkrukker bør duge. Hvis ikke finnes det tegnestifter.

 

Anonym poster: 8d20e8d6e609f8dcc7f77ae93ca86f12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...