Countess Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 For tiden er det flere saker oppe om overgrep og mishandling av barn! Spesielt Christoffersaken er vond å lese om, men så altfor viktig! Skyggedød er en fiktiv historie, men så spot on hva som skjer og hvordan vi mennesker rundt reagerer! Den går ikke inn på selve mishandlingen, så for de som ikke klarer å lese slikt, så er dette fortsatt en bra bok! Fantastisk bok og en sinnsykt god forfatter
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Har hatt den på lydbok de siste kveldene. Jeg synes det var en bra bok, og høyst aktuell nå. Men mannen min ble dårlig av å høre, så jeg måtte ha den på ørepropp. Er veldig glad i bøkene om Inger Johanne, og måtte høre slutten 2 ganger fordi jeg ble så satt ut. Anonym poster: 0b82a29982c0b514849e37c1df589eee
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2013 Har hatt den på lydbok de siste kveldene. Jeg synes det var en bra bok, og høyst aktuell nå. Men mannen min ble dårlig av å høre, så jeg måtte ha den på ørepropp. Er veldig glad i bøkene om Inger Johanne, og måtte høre slutten 2 ganger fordi jeg ble så satt ut. Anonym poster: 0b82a29982c0b514849e37c1df589eee jeg har faktisk ikke lest noen av de andre bøkene med henne, men det skal jeg nå gjøre. Ble temmelig satt ut selv!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Da har jeg lastet den ned og takker for tipset;-) alltid velkomment med gode boktips;-) Endret 6. mars 2013 av den perfekte mor
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2013 Da har jeg lastet den ned og takker for tipset;-) alltid velkomment med gode boktips;-) Å jeg har maaaaaaange! Hvilke typer bøker leser du?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 mye krim. Liker Anne Holt, Camilla Läckberg, Liza Marklund, Harlan Cohen, Jo Nesbø, Lars Kepler o.l Men også feelgood bøker ala sushi for nybegynner, vannmelon og shopoholikerbøkene. Fifty shades of Grey er fortært, og jeg sørger enda fordi den er slutt Tunge og politisk korrekte bøker er ikke helt meg, jeg vil ikke tenke og konsentrere meg så mye når jeg leser, da vil jeg slappe av Kjær på med tips!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 6. mars 2013 #7 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har lest alle bøkene til Anne Holt, og må si at jeg har blitt "glad i" både Inger Johanne og Hanne. Lurer på hva hun finner på neste gang, hvis det blir flere bøker da?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. mars 2013 #8 Skrevet 6. mars 2013 Til dere som liker krim så vil jeg anbefale "hypnotisøren" av Lars Kepler, holder på å lese den nå, veldig god:)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2013 #9 Skrevet 6. mars 2013 Til dere som liker krim så vil jeg anbefale "hypnotisøren" av Lars Kepler, holder på å lese den nå, veldig god:) Det er flere bøker av Lars Kepler, og de er veldig gode alle sammen
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2013 mye krim. Liker Anne Holt, Camilla Läckberg, Liza Marklund, Harlan Cohen, Jo Nesbø, Lars Kepler o.l Men også feelgood bøker ala sushi for nybegynner, vannmelon og shopoholikerbøkene. Fifty shades of Grey er fortært, og jeg sørger enda fordi den er slutt Tunge og politisk korrekte bøker er ikke helt meg, jeg vil ikke tenke og konsentrere meg så mye når jeg leser, da vil jeg slappe av Kjær på med tips! Høres ut som om du leser direkte fra bokhyllen min du Jeg skriver en liste etterpå med de beste jeg ennå har. Leser på det "verste" 4-6 bøker i mnd, så det er ikke bare bare å huske
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2013 Til dere som liker krim så vil jeg anbefale "hypnotisøren" av Lars Kepler, holder på å lese den nå, veldig god:) Åh, den har jeg lest! Sinnsykt bra! Så filmen her om dagen...ikke så bra Måtte si til samboeren min at det aldri ALDRI kan lages en film som topper boken..
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2013 Skal vi se Feel good bøker: Emily Griffith: "Baby eller ikke, til odel og eie, i tykt og tynt og i gode og onde dager." De hører sammen ALT av Marian Keyes, Sophie Kinsella og Jill Mansell. Tess Stimson: "en god praktikant" og "Alr ditt er mitt." Alexandra Potter: "Do you some here often?" Cecilia Ahern: "A place called here" Krim: Joy Fielding "Sannhetens mareritt" Gammel, men en av de mest fengende bøkene jeg har lest!! Alt av Mary Higgins Clark. Kan nevne "Lille Lizzie vender tilbake", "øyenvitnet" "En siste hilsen" Harlan Coben: "Tilgi meg" "Dypt savnet" og "I den skogen" James Patterson "Postcard killers" Ali Knight "Lek med døden" Sam Hayes: Blodsbånd" og "Du som hvisket" Julie Corbin: "for beas skyld" Sophie hannah "for du stjal min lille venn" Der har du/dere litt i alle fall
Guttemor77 Skrevet 6. mars 2013 #13 Skrevet 6. mars 2013 Må bare slenge inn Håkan Nesser som et tips som passet med de andre som ble nevnt her.
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2013 Må bare slenge inn Håkan Nesser som et tips som passet med de andre som ble nevnt her. Åh..? Aldri hørt om engang! Skal skjekke han ut
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2013 #15 Skrevet 6. mars 2013 tusen takk, her var litt å menge seg i Tror vi er like lesegale, jeg kan også lese 4-6 bøker i mnd Har lest noen av de du foreslo, og det er veødig gode bøker
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2013 #16 Skrevet 6. mars 2013 Må bare slenge inn Håkan Nesser som et tips som passet med de andre som ble nevnt her. Han falt jeg av en eller annen grunn ikke for. Har det ikke vært laget en tv-serie også med van veeteren?
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2013 Må bare slenge inn Håkan Nesser som et tips som passet med de andre som ble nevnt her. Åh..? Aldri hørt om engang! Skal skjekke han ut Næh...der var det jo mye spennende! Anbefaler du den serien med politibetjenten, eller noen andre?
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #18 Skrevet 6. mars 2013 Må bare slenge inn Håkan Nesser som et tips som passet med de andre som ble nevnt her. Han falt jeg av en eller annen grunn ikke for. Har det ikke vært laget en tv-serie også med van veeteren? hvorfor likte du de ikke i forhold til dem vi liker?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2013 #19 Skrevet 6. mars 2013 det var om van veeteren jeg har prøvd. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fant meg ikke til rette i denne fiktive byen. Vi fant bare ikke tonen på en måte...
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #20 Skrevet 6. mars 2013 det var om van veeteren jeg har prøvd. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fant meg ikke til rette i denne fiktive byen. Vi fant bare ikke tonen på en måte... Okei, ja sånn er det bare noen ganger! ikke alle man klaffer med
Gjest Kira bjeffer Skrevet 6. mars 2013 #21 Skrevet 6. mars 2013 Må også få med Patricia D. Cornwell, Minette Walters og P.D. James på denne listen.
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #22 Skrevet 6. mars 2013 Må også få med Patricia D. Cornwell, Minette Walters og P.D. James på denne listen. Ah, P.D James er fantastisk skal skjekke ut de andre
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #23 Skrevet 6. mars 2013 Til dere som liker krim så vil jeg anbefale "hypnotisøren" av Lars Kepler, holder på å lese den nå, veldig god:) Åh, den har jeg lest! Sinnsykt bra! Så filmen her om dagen...ikke så bra Måtte si til samboeren min at det aldri ALDRI kan lages en film som topper boken.. Åjoda The Shining er da en mye bedre film enn bok, ville jeg sagt. Anonym poster: 76a1271d9f6d919c29266573b3690dcd
Countess Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #24 Skrevet 6. mars 2013 Til dere som liker krim så vil jeg anbefale "hypnotisøren" av Lars Kepler, holder på å lese den nå, veldig god:) Åh, den har jeg lest! Sinnsykt bra! Så filmen her om dagen...ikke så bra Måtte si til samboeren min at det aldri ALDRI kan lages en film som topper boken.. Åjoda The Shining er da en mye bedre film enn bok, ville jeg sagt. Anonym poster: 76a1271d9f6d919c29266573b3690dcd Hehe, der har jeg vel verken lest boka eller sett filmen...så jeg kan ikke uttale meg
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2013 #25 Skrevet 6. mars 2013 Må også få med Patricia D. Cornwell, Minette Walters og P.D. James på denne listen. Patricia D. Cornwell er hun som skriver om hun patologen? Den er kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå