Gå til innhold

Når mannen ringer og skjeller deg ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi du er på kafe og ikke hjemme.. Kanskje en varsellampe? Greit nok at jeg og sambo har et foretag sammen men jeg har to barn å passe på, og han er for det meste på kontoret. Lut lei av at han skal stadig klage på alt jeg gjør og idag gikk det over grensen. Etter å ha prøvd å få kontakt med ham i flere timer gikk jeg ut på tur med snuppa og tok meg en kaffe. Da ringte han og skjelte meg ut i telefonen. Er helt satt ut. Finner meg ikke å bli dårlig behandlet av sambo, og denne gangen gir jeg meg ikke selv om han kommer hjem med blomster for å si unnskyld :(.. Ikke akkurat første gang dette har skjedd heller..

Anonym poster: 201e5ad2c6436ddf79fffa5a0808b7c0

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke normalt vil jeg si....

Skrevet

Jøss, da hadde jeg lagt på faktisk.. Så fikk han ta den samtalen når han kom hjem, under fire øyne..mellomtiden hadde jeg brukt på å tenke på hvordan jeg ville gripe an problemet. For her høres det ut som dere har trøbbel.

Skrevet (endret)

Min mann ville aldri skjelle meg ut for noe som helst. Hadde ikke funnet meg i det, hverken ute eller hjemme under 4 øyne.

Endret av Emea
Skrevet

Det har aldri skjedd her i huset. Faktisk har jeg aldri noensinne blitt skjelt ut av min mann. og hadde det skjedd en gang for noe så lite så hadde det blitt siste gang.

Anonym poster: 78c952d5db14750605dec635a1f1c918

Skrevet

ikke normalt i det hele tatt. Det hadde jeg aldri godtatt. Hadde nok klart og tydelig sagt hvor skapet skal stå.

Anonym poster: 07e86a2bdaa74a7da8b6b719d20da5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...