Vicky 83 Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har sett her inne at noen av dere har brukt et spesielt magebelte til etter fødselen ( belly bandit). Dette skal støtte magen og stimulere den til å trekke seg fortere sammen. Høres forlokkende ut. Husker fra sist gang at jeg syntes det var så ubehagelig med hengemage at jeg gikk og strammet den hele tiden. Men kan dette magebelte bli en sovepute slik at jeg slipper å stramme magen og det dermed tar lengre tid/ blir vanskeligere å få strammet opp magen? Og hvordan er det å sitte med et slikt magebelte? Ser for meg at det er ganske ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Var for min del helt ubrukelig! Når jeg satt, så presset det magen sammen til en ball ( var jo egentlig det den var uansett da) Men jeg synes ikke den fungerte. Så ble jeg veldig klam under den.. Anonym poster: b33ff4b49cf2db981000b89bad4494fd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Jeg tror det er i India damer, "snører" inn magene sine etter fødsel. Altså med ett langt "skjerf" og surrer dette hardt rundt magen, slik at den blir presset og holdt inn. Dette skal hjelpe magen til å bli raskere flat igjen. Jeg, har ikke fødet enda, men jeg tenker jeg skal gjøre det Litt ubehag, skal jeg vel kunne klare Anonym poster: aeadae9936250b5fca726cd37bd223f9
BellaSuz Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Jeg skal kjøpe meg Belly Bandit tenkte jeg :-) Smart å få livmora til å trekke seg raskere sammen igjen, og da tar jeg i bruk de hjelpemidlene som er. Det er jo veldig poppis i kjendisverden (USA) med dette nå, de ser jo smashing ut etter kort tid ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Skal kjøpe meg en sånn tenkte jeg. Var tynn før fødsel og jeg vil prøve det jeg kan for å få den fasongen igjen :-) Jeg har bare hørt mye bra fra dem som har brukt slikt. Har og hørt at dersom den ikke er satt på rett eller er i rett størrelse så blir man bare plaget. Anonym poster: 7fe4516977536931e06f4b87269f2e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå