Gå til innhold

Er så varmt i leiligheten, redd overoppheting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiligheten vår blir så vàrm når sola kommer.. Det er nå 28 grader i stuen, så å si samme på soverommet. Jeg er så redd for at min lille skatt på 2 uker skal bli overopphetet, tør jo ikke lufte helt heller pga trekken.. Har dere noen tips til ha jeg kan gjøre for at dt skal bli bra for snuppa? Kan legge til at hun nå ligger i krybba her med bare body å tynne sokker, hun er ikke klam i nakken men ganske varm..

Anonym poster: 9c3d5a85f213f58f51862e2251d07d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn har da aldri tatt skade av litt frisk luft, er jo bare og sette en lue på hodet og pakke dyna godt rundt henne mens du lufter :)

Skrevet

Sett opp vinduet på soverommet med døren åpen til stuen, så får du inn frisk luft uten at det blir trekk. Ellers tror jeg ikke det skader å ha vinduen litt på gløtt i stuen heller. Babyen trenger jo ikke ligge under vinduet.

Anonym poster: bc35f95ba73d02171bfe25f0ce8a97be

Skrevet

Luft! Legg et teppe over henne og få frisk luft inn i leiligheten. Det er ikke farlig å lufte, men det å ligge i konstant gjennomtrekk er ikke behagelig. Eller putt henne i vogna og rusle dere en tur i sola mens du lufter i leiligheten.

Skrevet

Hvorfor tror alle at de må holde alle dører og vinduer lukket fordi de har en baby i hus?

Åpne dør eller vindu, da. Man sitter vel ikke i 28 varmegrader i Norge og klager, når det bare er å åpne et vindu så blir det kaldere?

Anonym poster: 01bc505efe664c1a7903cce512e318f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...