Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har sendt søknaden min for mange uker siden og jeg skal ha ferie 4+1, i desember måned. Må jeg si i fra til sjefen min om dette?Ble brått usikker her! Og feriepengene får jeg antagelig ikke da uansett, men i juni eller noe!? Så de bør spares til desember måned.. Takk for svar! Anonym poster: dc6a3f024ac96f521a3d2237f81c9d0f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 ? Anonym poster: dc6a3f024ac96f521a3d2237f81c9d0f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Noen som kan svare meg på dette, vær så snill? Anonym poster: dc6a3f024ac96f521a3d2237f81c9d0f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Du må avtale med arbeidsgiver når du skal ha ferie ja. Er du i foreldrepermisjon? I så fall må du søke ferie på et skjema som din arbeidsgiver også skal signere på. Anonym poster: 2a6b52f479780e6116480165f56afb8f
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Kommer vel ann på hvem som betaler deg? Jeg får fra jobb og trenger bare gi beskjed på nav sånn at permisjonen forlenges tilsvarende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå