Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har en eldre MacBook som det dukker opp masse dritt på hvis jeg bruker firefox og her inne på disse sidene er det nå streker i nesten alle innleggene hvor det dukker opp reklame. Er det noen her som vet hvordan jeg skal bli kvitt dette Anonym poster: bd720e1f5e2744696921dbc0eeb2aefd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 AdBlock. Anonym poster: 724947d23a38927249e93138aa67096d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 AdBlock ja. Ser ikke en eneste reklame her inne jeg. Anonym poster: 18647cdedbd3abcf5ec108b2e4cc9c60
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Takk Anonym poster: bd720e1f5e2744696921dbc0eeb2aefd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå