Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Må man skrive på foreldrepenger søknaden hvor lenge man skal ha permisjon,siden jeg ikke har fått regnet ut hva jeg har av ferier og sånn tilsammen?
IceNose Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Du må fylle ut alt i den søknaden. Et herk å få fylt ut alt i grunn, men godt å bli ferdig med det Hvor langt er du på vei? Far fyller ut egen men trenger ikke gjøre det ennå
håpefull<3 Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Må man skrive på foreldrepenger søknaden hvor lenge man skal ha permisjon,siden jeg ikke har fått regnet ut hva jeg har av ferier og sånn tilsammen? Jeg benyttet meg av chatten på nav.no og fikk god hjelp der, anbefaler deg å gjøre det Jeg trengte ikke fylle ut når permisjonen sluttet. Måtte kun fylle ut når den skulle starte og velge 80 eller 100%. Da regner NAV ut når permisjonen din er over. Ferie skal ikke tas med i foreldrepengesøknaden. Du må fylle ut en egen søknad om utsettelse av foreldrepenger, der skriver du når du skal ha ferie, og permisjonen blir endret/forlenget tilsvarende. Husk at utbetaling av foreldrepenger stopper opp mens du har ferie, så kan være lurt å ta ferie den mnd du får feriepengene dine Søknaden ang utsettelse pga ferie må arbeidsgiver underskrive. Jeg ble anbefalt å sende inn denne søknaden etter fødsel, da det skal fylles it barnets navn, personnummer osv.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2013 Takk for svar Jeg er 31 uker nå,går ut i permisjon 15 april,hvis jeg holder så lenge.. Så er vel på tide å få sent inn søknaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå