Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bare opptatt av tone og NAV fortiden, jeg er opptatt av regntøy!

Så kanskje dere ikke-annier har peiling på dette? Har funnet ut at memini sitt regntøy er bare supersøtt og er innenfor prisklassen min, men er det bra? Er det stort eller smått i størrelsen? Da tenker jeg hovedsakelig på heldress, men alle erfaringer er gull verdt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Dessverre, har ikke hørt om det engang... men kanskje det finnes i noen av regntøytestene?

Skrevet

Fant det på ei nettside hvor jeg har kjøpt noen fantAstiske ullklær til avkommet, så sukkersøtt at man får hull i tennene :) og i og med at jeg er prinsippiell motstander av reima, så må jeg jo finne alternativer, takk for tips, blir å søke på regntøytester i kveld :)

Skrevet (endret)

Regntøy har jeg alltid hatt to-delt.

Sol + masse søledammer = trenger bare regnbukse

Bare litt regn på vei hit og dit, bytur etc, trenger bare jakken.

Regnbuksa har regulerbare seler og varer i nesten en evighet.

Merket kan jeg ikke si noe om, kjenner det ikke. Viktigste er at det er mykt og vanntett så det er lett å bevege seg i i en aktiv barnehage hverdag. Stivt regntøy er ikke behagelig å leke i.

Reima, hva er det?? :P

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Hadde en Me Mini rengdress til minste da hun var året, den ble det hull i, gitt, men så satt hun vel bare og gnura på rompa på den tiden.

Har egentlig ikke bedre erfaring med noe spesielt merke, fremfor et annet.

Skrevet

Da er det sikkert stor sannsynlighet for hull om bi hadde gått for den dressen også, da vi ikke går på føttene, men knærne(!!). Men det løste seg fint da bestemor har oppdaga nettshopping. :)

Skrevet

Reflex er jo notorisk testvinner når det gjelder regntøy!

Siste mellomste mini hadde var det med bilde av en rev på logoen .. Husker ikke hva det heter!!! Men det var vi veldig fornøyd med, det tilfredsstiller estetiske krav også ! Fine ,spreke farger !;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...