Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg tenker, om jeg sender f.eks. et brev på facebook til en jeg håper på f.eks. sex med, så venter jeg veldig spennende på svar. Selv om det kun er et hei . I går kveld sendte en jeg har sex med i blant, men ikke kjenner i det hele tatt egentlig, en sms til meg. Har ikke svart på denne, jeg er egentlig ikke veldig interessert i han. Men jeg lurer på om han kanskje er nervøs eller om han venter i spenning på svar? Jeg har vært klar fra første øyeblikk på at det kun handler om sex, og det er alltid han som kontakter meg. Kan det hende han har følelser for meg? Anonym poster: b2f001e31ba7bf9885cb25709a126242
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Selvfølgelig. Menn kan være like usikre, nervøse, forelskede og fortvilet som vi kvinner kan. Følelsemessig er egentlig vi utrolig like. Leser du ikke skjønnlitteratur? Anonym poster: 1de8d3dd09ac4ebd5f01cb64bb60dd01
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Nei... Han, er ikke nervøs, og han har ikke følelser for deg. Om dere ikke kjenner hverandre, og han sender deg meldinger nesten bare på kvelds tid eller i helgene osv.. Jeg har nesten bare gutte venner, og vi prater ofte om damer og menn osv... Han vill ha sex med deg. Vill han noe mere så spørr han deg ut på kino,kafe eller lignende.. (Jeg regner med dere er over 20 ? ) Anonym poster: 23648af2a984ba7c0bfd70f3b3282722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå