Gå til innhold

Sette inn p-stav midt i (?) syklus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring der? Har fått resept på P-stav, å vil gjerne sette den inn snart, men har ikke peiling på hvor jeg er i syklusen. Sluttet (gikk tom) m ppiller for over 1mnd siden, har ikke hatt mens enda, å aner ikke når den evt kommer. Pstav bør settes inn i begynnelsen av ein syklus, men kipt å bare vente.....

 

 

 

Anonym poster: 2b7c6e5f4eb6dbe2666e4fc272ac268b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trengte ikke vente på noen syklus når jeg startet med pstav.

Skrevet

Må ikke nå heller, men legen sa det var lurt for å unngå masse småblødninger som varer i ukesvis..

Blir mer stabil mens visst man setter den inn i begynnelsen. Og man er da safe etter 7 dager, istendenfor 14..

 

 

Anonym poster: 2b7c6e5f4eb6dbe2666e4fc272ac268b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...