Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Noen med erfaring der? Har fått resept på P-stav, å vil gjerne sette den inn snart, men har ikke peiling på hvor jeg er i syklusen. Sluttet (gikk tom) m ppiller for over 1mnd siden, har ikke hatt mens enda, å aner ikke når den evt kommer. Pstav bør settes inn i begynnelsen av ein syklus, men kipt å bare vente..... Anonym poster: 2b7c6e5f4eb6dbe2666e4fc272ac268b
Lille krøll Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Trengte ikke vente på noen syklus når jeg startet med pstav.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Må ikke nå heller, men legen sa det var lurt for å unngå masse småblødninger som varer i ukesvis.. Blir mer stabil mens visst man setter den inn i begynnelsen. Og man er da safe etter 7 dager, istendenfor 14.. Anonym poster: 2b7c6e5f4eb6dbe2666e4fc272ac268b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå