Gå til innhold

Spontanabort?? Kanskje dere vet?


vilblimammatrine

Anbefalte innlegg

3 dager før jeg skulle ha mensen fikk jeg litt brunt på papiret, utover dagene og gjennom "perioden" min var det bare pittelitt rosa eller brunt, om det ikke var noe i det heletatt. Jeg som bruker å ha kraftig mensen begynte å lure. Puppene var ømme og humøret var helt på trynet. Festet i helgen og for 2 dager siden begynte jeg og blø bittelitt, men bare klumper om dere skjønner? i dag sluttet disse "klumpene" og nå fosser det ut blod..., Kaldsvettet og hadde forferdelig vondt bak i korsryggen. Min kjære ble nødt til å massere meg for at jeg i det heletatt skulle få til å sovne. Er som kraftige menssmerter der nede nå, og har så og si aldri vært det.. Nå begynner jeg og lure på om jeg kanskje var gravid men mistet pga den høye alkoholmengden jeg fikk i meg i helgen. Tenkte ikke så mye over graviditet før jeg drakk, men først nå startet jeg å tenke på at det faktisk er mulig at jeg har en spontanabort nå... Noen som har noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo godt ha vore ein spontanabort......men eg trur ikkje at du mista pga store alkoholmengder.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...