Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Har en gutt på snart 3år som sluttet med smokken for 3uker siden. Det gikk overraskende bra. han sovner greit om kvelden, og spør ikke lengre etter den om dagen. Han forteller alle og enhver som vil høre på at han har kastet den i søpla og er så stolt. Det er heller ikke noe problem at lillesøster har smokk. Men... Nettene er nå blitt helt forferdelige! Han våkner i 12-1tiden og er lysvåken. Han finner ikke roen selv, ender med at han enten hylskriker etter oss, eller står opp for å leke. Vi følger han tilbake i egen seng, igjen og igjen.. Han kommer og legger seg hos oss, noe som hadde vært greit om han hadde klart å sovne der, men da bare ligger han å makker, snakker og synger. Det er for varmt og klamt på rommet vårt for han. I tillegg må jeg ha litt lys når jeg nattmater, og det forstyrrer han, så han blir jo så irritert. Ender med at jeg må følge han opp etter 2timer med tull.. Da sovner han kanskje etter et trassanfall. Vi har prøvd å følge han opp med engang, noen ganger funker det, andre ganger kommer han bare ned igjen. Han sover ikke på dagen lengre.. Hva i alle dager gjør vi da?Vurdere nesten å gi han smokken igjen, for dette er fælt.. Anonym poster: edbed83eeef65abf590dbdec80e7a95d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Veksler dere på noen netter å la han ligge litt hos dere og på å følge han tilbake andre netter? Da vil jeg anbefale å aldri ha han hos dere, men å følge han tilbake hver eneste natt. Han vil nok skjønne det etterhvert, men det kan ta tid. Anonym poster: 0a1b25e4c696d6958e3e9e215a273903
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Og en ting til. Hvis dere gir smokken tilbake nå risikerer dere å måtte ta akkurat samme kampen senere. Lykke til Anonym poster: 0a1b25e4c696d6958e3e9e215a273903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå