Gå til innhold

PMS anyone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får bare mer lyst til å trøkke inn sjokolade og snop når jeg ser lekre bilder

Skrevet

Hvis det gir samme glede å lese om sjokolade som å spise den amandine, så funker du annerledes enn meg! Skulle dog ønske det var sånn, da ville ikke buksa mi vært så trang nå :P

Den brownien i en kopp så herlig ut! Fugde med øl derimot - da gir det meg nok større glede å lese om sjokolade...

Skrevet
....fortsetter med å se på mat og dessertbilder på instagram, skjelver av sjokoladeabstinenser nå. Må på butikken!
Skrevet

Orker-ikke-klikke-inn-på-linkene-dine-amadine

Har nok med å holde for nesen siden kontorene under meg alltid har nystekte vafler på onsdager og lukten brer seg som et syndig teppe over våre lokaler også.

Ingen mulighet for å unnslippe dette og jeg sliter stort hver onsdag ved lunsjtider.

Pinsler!!! Har ikke pms før til uka og satser på at jeg må ha den "kjempegode" sjokoladen med Stevia tilgjengelig så jeg ikke blir helt mannevond her.

Gjest sug lut
Skrevet

Oj, "prep time 2 minutes, cook time 3 minutes" - dette kan bli redningen når det virkelig trengs (for bilder holder ikke, nei). Må bare få meg mikrobølgeovn, da!

Gjest amandine
Skrevet

Oj, "prep time 2 minutes, cook time 3 minutes" - dette kan bli redningen når det virkelig trengs (for bilder holder ikke, nei). Må bare få meg mikrobølgeovn, da!

Hvis du får deg mikrobølgeovn skal jeg lage en skikkelig deilig varmepose til deg, en som kan ligge rundt stive skuldre når du hamrer løs på tastaturet ditt, eller som kan ligge lunt på maven når du ser på Greys!
Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke er glad i kaker/varme søte ting. Ikke minst lykkelig fordi jeg ikke er glad i is. Ellers hadde dette vært en farlig felle. Så enkelt å lage med ting man alltid har litt for tilgjengelig...

Gjest Siklerotte
Skrevet

MEN det skal sies at det så veldig, veldig godt ut...

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Åh, det var dårlig gjort å legge ut de linkene! NAMMMMM :)

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke er glad i kaker/varme søte ting. Ikke minst lykkelig fordi jeg ikke er glad i is. Ellers hadde dette vært en farlig felle. Så enkelt å lage med ting man alltid har litt for tilgjengelig...

Nå klarte du å få med det jeg liker aller best i et lite innlegg. Nybakt kake og is, men jeg nekter og bake og jeg har ikke kjøpt is på mange uker. Vaniljekesam er min eneste trøst.

Skrevet

Hva er det med sjokolade som fungerer så utmerket mot PMS? Jeg må gjerne ha det i kombinasjon med Cola. Ikke alltid jeg har tid til å gå innom butikken på vei til jobb, og mannen handler siden han har lapp og bil, men jeg kan gå og tenke på det i dagesvis. Mad, I tell you, Mad!

Skrevet (endret)

Å være hodefoting har noen få fordeler. Lagrer browniekoppen under Mellommåltider jeg :D

Endret av bIomstre
Gjest sug lut
Skrevet

Hm, jeg unngikk visst p denne måneden, men gikk rett på ms i stedet? Det kjennes ikke ut som en fordel akkurat nå siden jeg hater alt og alle og eter alt og alle SAMTIDIG som jeg har mensen, men kanskje det i bunn og grunn i hvert fall er tidsbesparende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...