jula Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Har seg slik at jeg nå har 3stk,siste er 8mnd:-)..sluttet med amming og hatt sex 2!ganger siden minsten ble født....ehhh og siste gang var for ca2uker siden.og i går fikk jeg stikkinger nede i magen!har ikke fått mensen igjen heller..er skikkelig nervøs for å være gravid igjen,vil ikkje komme i det dilemmaet om jeg skal beholde eller ikke..er vel i utgangspunktet i mot abort men vet ikke hva jeg skal gjøre v evnt graviditet...til sist må jeg jo si at spiralen er hentet og skal settes inn men nå vet jeg ikke hva som skjer!:-/
Neffi78 Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Sorry kritikk, men hvorfor har du ventet 8 mnd med å sette inn spiral. Trodde det var vanlig å fikse prevangsjon så raskt som mulig etter fødsel. Og hvorfor ha sex uten kondom når du ikke bruker annen beskyttelse. Alle vet jo at amming IKKE er en sikker metode for å forebygge graviditet. Synes det er alt for mange her inne på forumet som er bekymret om at de har blitt gravide, uten å ha beskyttet seg. Tragisk. Og jeg mener ikke de som har blitt gravid på prevangsjon
jula Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2013 Hallloooo...har da ikke hatt behov før spiral før nå skjønner du!har ikke akkurat oppført oss som kaniner får å si det sånn:-/...dessuten har jeg skjønt at spiral ikke anbefales under amming.nettop slutta og vet godt at amming ikke skal brukes som prevensjon,derfor vært veeeeeldig avholden.orker ikke si mer om den saken,var nå bare ute etter råd hahaha,ikke kritikk,men kan vel ikke vente annet.føler meg slett ikke slepphent heller.tatt test og er ikke gravid,og hadde jeg vært det hadde det ikke vært verdens undergang heller.amen:-)
Gina87 Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Ta en test og sjekk om du er gravid da. Ikke ta sorgene på forskudd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå