Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er i samme situasjon som meg? Er åtte uker på vei, og ultralyd denne uka viser TRE små nurk i hver sin "pose" med flotte bankende hjerter.....HJELP!! Hva er det vi har begitt oss ut på??? Tusen tanker i hodet, og greier ikke helt å forholde meg til dette enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, skjønner veldig godt at det er overveldende. Har ingen erfaringer med trillinger selv. Men du kan ta en titt på denne bloggen :) Hun har for kort tid siden fått trillinger.

http://frumamma.blogg.no

Skrevet

Gratulerer!!

Ja det er sikkert en utrolig opplevelse å se tre bankende hjerter!

Kan jeg spørre om hvordan de er unnfanget?

Hadde du noen mistanke om at det var flere der inne, siden du var på en så tidlig ul?

Ja, vil nok tro de fleste trenger litt tid til å fordøye en slik nyhet! Men for en gave <3

Lykke til!

Skrevet

Hei! Har ikke opplevd dette selv, men det er en egen tvilling/trilling side her. Var en dame som fikk 3 jenter her for noen uker siden :)

Gratulerer så mye med de små i magen!

Lykke til

Skrevet

Gratulerer!! Kan også anbefale frumamma-bloggen, jeg er MEKTIG imponert over den dama!!

Det var en dame på fødeavdelingen på nrk som fikk trillinger for noen år (?) siden, og jeg syntes det var såå spennende. Tenk deg å få tre! Det blir sikkert litt slitsomt, men tenk så fint det blir for de tre når de vokser opp :-)

LYKKE TIL!

Skrevet

Mannen min er triling. Det var tøft for foreldrene økonomisk, men de har hatt masse glede av hverandre og har et mye tettere søskenforhold enn det som er vanlig virker det som. Selv i voksen alder.

Gratulerer, dette blir spennende

Skrevet

Ja det blir spennende framover. Mange utfordringer, men det får vi ta etterhvert som de dukker opp. Min mann er steril, så vi benytter donorsæd fra Danmark. I tillegg har jeg PCOS, så jeg ble stimulert med hormoner i forkant. Ultralyd før inseminering viste tre egg, så sjansen var jo tilstede. Har to barn på 8 og 10 år unnfanget på samme vis, så vi skulle sette kronen på verket nå med en liten atpåklatt:) Dette var vårt femte forsøk, og det ble jo full klaff kan du si......

Har vært innom "frumamma" bloggen, og det er godt å se at dette absolutt kan gå veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...