MammantilNurket Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Jeg har en bekjent som legger ut/deler så mye tøys på Facebook. Dette har hun drevet med i årevis og det dreier seg om oppdateringer på diverse spill, virituelle bondegårder/akvarier/kjøkkenhager, bilder av kaniner/hundehvalper/kattunger som tas kjærlig hånd om av løver/grizzleybjørner/krikodiller, "rørende" visdomsord om livet med solnedganger i bakgrunnen etc. Hun kan gjerne dele 10-15 festelige bilder av hundehvalper i matrosdress i løpet av en times tid. Nevner at hun er en godt voksen dame på 45+ Hun er singel, har lite kontakt med sine to voksne barn og få venner. Synes synd på henne, men jeg orket rett og slett ikke å pleie omgang ned henne. Har heller ikke lyst til å fjerne henne da hun har ca.fem venner på fb og raskt merke at jeg er vekk. Hva gjør jeg? Føler meg skikkelig slem Endret 6. mars 2013 av MammantilNurket
Fragglene Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst
frk Nilsen Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Skjønner hva du mener har et par sånne selv. Du trenger ikke fjerne henne som venn, men du kan fjerne muligheten til å få se fjas som folk poster.
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2013 Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst Takk er det lov å spørre hvordan jeg gjør det?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Huff, jeg har flere slike. Føler oppdateringssiden blir helt nedspammet av disse bildene om livet og kjærligheten hehe...null problem å legge ut seks-syv på rappen, og jeg har sikkert tre slike bekjente...luksusproblem egentlig da
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har også tenkt på det, Ullteppe Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde". Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake. Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons
BareMas Skrevet 6. mars 2013 #7 Skrevet 6. mars 2013 Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst Takk er det lov å spørre hvordan jeg gjør det? På beste oppdatering fra henne trykker du på en pil som kommer øverst i hjørnet for hennes oppdatering, der mener jeg det skal stå noe som skjul oppdatering fra denne bruker/ikke abonner på .../eller l
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2013 Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst Takk er det lov å spørre hvordan jeg gjør det? På beste oppdatering fra henne trykker du på en pil som kommer øverst i hjørnet for hennes oppdatering, der mener jeg det skal stå noe som skjul oppdatering fra denne bruker/ikke abonner på .../eller l Smashing! Tusen takk
BareMas Skrevet 6. mars 2013 #9 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har også tenkt på det, Ullteppe Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde". Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake. Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!"
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har også tenkt på det, Ullteppe Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde". Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake. Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!" Godt poeng - ikke lurt å belønne teite bilder
frk Nilsen Skrevet 6. mars 2013 #11 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har også tenkt på det, Ullteppe Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde". Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake. Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!" Godt poeng - ikke lurt å belønne teite bilder Blir litt som å mate trollet....
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har også tenkt på det, Ullteppe Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde". Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake. Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!" Godt poeng - ikke lurt å belønne teite bilder Blir litt som å mate trollet.... Fysjom - trollene får skaffe sin egen mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå