Gå til innhold

Tøys på facebook ...


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en bekjent som legger ut/deler så mye tøys på Facebook. Dette har hun drevet med i årevis og det dreier seg om oppdateringer på diverse spill, virituelle bondegårder/akvarier/kjøkkenhager, bilder av kaniner/hundehvalper/kattunger som tas kjærlig hånd om av løver/grizzleybjørner/krikodiller, "rørende" visdomsord om livet med solnedganger i bakgrunnen etc.

Hun kan gjerne dele 10-15 festelige bilder av hundehvalper i matrosdress i løpet av en times tid. Nevner at hun er en godt voksen dame på 45+

Hun er singel, har lite kontakt med sine to voksne barn og få venner. Synes synd på henne, men jeg orket rett og slett ikke å pleie omgang ned henne. Har heller ikke lyst til å fjerne henne da hun har ca.fem venner på fb og raskt merke at jeg er vekk. Hva gjør jeg? Føler meg skikkelig slem :(

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst ;)

Skrevet

Skjønner hva du mener har et par sånne selv.

Du trenger ikke fjerne henne som venn, men du kan fjerne muligheten til å få se fjas som folk poster.

Skrevet

Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst ;)

Takk :) er det lov å spørre hvordan jeg gjør det?
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Huff, jeg har flere slike. Føler oppdateringssiden blir helt nedspammet av disse bildene om livet og kjærligheten hehe...null problem å legge ut seks-syv på rappen, og jeg har sikkert tre slike bekjente...luksusproblem egentlig da ;)

Skrevet

Jeg har også tenkt på det, Ullteppe :) Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde".

Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake.

Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons :(

Skrevet

Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst ;)

Takk :) er det lov å spørre hvordan jeg gjør det?

På beste oppdatering fra henne trykker du på en pil som kommer øverst i hjørnet for hennes oppdatering, der mener jeg det skal stå noe som skjul oppdatering fra denne bruker/ikke abonner på .../eller l

Skrevet

Da blokkerer du oppdateringene fra henne. Det er ikke noe hun kan finne ut av. Problem løst ;)

Takk :) er det lov å spørre hvordan jeg gjør det?

På beste oppdatering fra henne trykker du på en pil som kommer øverst i hjørnet for hennes oppdatering, der mener jeg det skal stå noe som skjul oppdatering fra denne bruker/ikke abonner på .../eller l

Smashing! Tusen takk :)
Skrevet

Jeg har også tenkt på det, Ullteppe :) Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde".

Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake.

Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons :(

Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!"

Skrevet

Jeg har også tenkt på det, Ullteppe :) Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde".

Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake.

Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons :(

Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!"

Godt poeng - ikke lurt å belønne teite bilder ;)
Skrevet

Jeg har også tenkt på det, Ullteppe smile.png Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde".

Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake.

Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons sad.png

Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!"

Godt poeng - ikke lurt å belønne teite bilder wink.png

 

Blir litt som å mate trollet....

Skrevet

Jeg har også tenkt på det, Ullteppe smile.png Jeg synes synd på damen og noen ganger kommenterer jeg med "Så søt" eller "Haha" eller "Kult bilde".

Jeg klikker av og til på liker - litt sånn for å være snill og hun blir skikkelig glad og skriver entusiastisk tilbake.

Nesten ingen gidder å kommentere/like det hun gjør (fordi det er så kjedelig), men jeg får så dårlig samvittighet når jeg får bøttevis med "likes" av mine 40 (?) nærmeste "venner" når jeg bytter profilbilde eller oppdaterer om graviditeten - og hun får null respons sad.png

Har noen spm legger ut slikt du beskriver jeg også, bare at her er det omvendt og vedkommende får masse likes og "<3" fra sine 400 nærmeste, og eneste jeg tenker er "slutt å oppfordre til slik oppførsel!!!"

Godt poeng - ikke lurt å belønne teite bilder wink.png

 

Blir litt som å mate trollet....

Fysjom - trollene får skaffe sin egen mat ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...