Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 ? Anonym poster: d2d0c14dc3d1979c80bc5babfaf08eae
Hybelkanina Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Selvfølgelig. Tenkte faktisk å ha det til middag i dag. Lurer litt på å lage kjøttdeig av den og servere rottetaco.
La rubia Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Ja spiste stekt rotte rett fra risåkeren i vietnam. I dåpen til dattera hadde vi grilla marsvin. Nesten lik smak. Kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå