Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får svar på HCG testene på mandag. Men har lest om folk som har sagt at selv om HCG nivået stiger, spontanaborterer de like etterpå? :S

Er i uke 6 og kan ikke si jeg føler meg gravid :/ Litt ømme bryster og litt stikking i underlivet. stikkingen kommer sjeldnere og sjeldnere. De så heller ikke noe foster på vaginal UL igår, bare en svart flekk?

Er den flekken noe alle har, eller var det fostersekken? Normalt og ikke se foster i uke 5-6?

Anonym poster: 367abab55f1bb3117793951dd32b7abf

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Er det din uke 6? I så fall tror jeg ikke det er så uvanlig, etter innlegg her inne å dømme.

Har du noen grunn til å tro at du skal miste?

Man bruker ikke å føle seg så veldig gravid i starten, eller, det er jo ikke en følelse heller, bare en tilstand. Ømme pupper går over, stikningene (for de som har det) også. Så kommer kanskje trøttheten og kvalmen, noen heldige unngår det. Ikke stress, du har maaange uker på deg til å følte deg oppblåst, ha hodepine, bekkenløsning, sparking i blæra og alle de andre sjarmerende «gravidfølelsene» :P

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er normalt å ikke kunne se all verdens på ultralyd så tidlig, ja.

Selv om hcg stiger, er det mulig å spontanabortere senere. Helt sikkert blir det ikke før barnet er ute, liksom. Men hcg som stiger normalt gir en god indikasjon på at det er et normal svangerskap som utvikler seg som det skal.

Anonym poster: a6b54ea5f764402fc7f64f32c09d030d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...