Gjest Lykkeliiten Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Vært på tidlig UL idag men de så ikke noe foster. Bare en svart flekk. Er denne flekken noe alle har, eller var det fostersekken jeg så? Glemte helt og spørre jeg, var så nervøs der jeg lå Har ikke et eneste symptom heller utenom bittelitt ømme bryster og litt stikking i underlivet i ny og ned. Normalt? Mitt første svangerskap
itb Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 men du er gravid? jeg fikk posetiv test i ca uke 4, jeg tok 4 stk! Alikevel slappet jeg ikke av før jeg hadde vært hos legen i uke 11. Jeg hadde INGEN symptomer, ikke såre bryster, ikke stikking i underlivet, ikke kvalme.....så jeg tror det er mange som ikke føler seg gravide.
håpefull<3 Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Hadde heller ingen symptomer. Bortsett fra uteblitt mens følte jeg meg ikke gravid. I uke 6 skal det vel være mulig å se bankende hjerte på ultralyd? Men er du i grenseland er det for tidlig. Rart at du ikke fikk beskjed om noe på ultralyden, man skal jo ikke være nødt til å tolke bildet på skjermen selv Jeg hadde aldri gått fra en tidlig ultralyd uten å spørre rett ut: "er jeg gravid eller ikke" dersom de ikke nevnte noe
Gjest Lykkeliiten Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har tatt 3 positive tester, så vet jeg er gravid venter på svar fra HCG prøver på mandag
håpefull<3 Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Okay Har du blødd, eller er det bare manglende symptomer som gjør at du ikke tror du er gravid? Satser på at du er litt kortere på vei enn 6 uker, og alt er i skjønneste orden Usikker på om man ser fostersekk hvis man ikke er gravid. Lykke til
<3 2G <3 Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 En kan ha en tom plommesekk, men rart om legen ikke sier noe om hva den så. Gyn min nekter å ta ul før du er i uke 7 for å være sikker på at han ser liv. Så da tydelig plommesekk og fosteret som hang på den. Bankene hjerte også. Fikk du time til ny ul om ett par uker for å sjekke?
Gjest Lykkeliiten Skrevet 6. mars 2013 #7 Skrevet 6. mars 2013 Skal på ny ul om 2 uker. Har ikke blødd, men jeg har mista en del symptomer jeg hadde tidligere :/ har kun ømme bryst. Er vell bare overnervøs i og med jeg at jeg har prøvd i 3 år og ENDELIG har lykkes skal tilbake i morgen og ta ny hcg blodprøve og får svar på mandag
håpefull<3 Skrevet 6. mars 2013 #8 Skrevet 6. mars 2013 Miste symptomer er vanlig 3 år ja, da skjønner jeg at du tenker litt ekstra over det! Vi prøvde 1,5 år, i tillegg til at jeg har hatt noen mislykkede graviditeter før den tid. Så var litt nervøs selv i begynnelsen Krysser i hvert fall fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå