Gå til innhold

"Alene" hjemme med mann som sover om kveldene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min pleier å sovne foran TV om kveldene. Han holder sjelden ut mange minutter etter at vi har fått ungene i seng. Resten av kvelden er jeg "alene". Kan stort sett gjøre hva jeg vil, mannen sover som en stein. Har gitt opp å vekke han når jeg går og legger meg også, enten våkner han ikke, eller så er han sur og usaklig -og husker ingenting av det neste dag.

På et vis greit: Jeg pusler med mitt, skifter TV-kanaler, setter på musikk, surfer på nettet o.l. uten forstyrrelser. Han er nesten blitt et "møbel", en del av sofaen som bare ligger der. Men det er jo litt ensomt da... Litt bekymret for han er jeg også. Han er under oppfølging for kronisk sykdom som kan gi utmattelse, trøtthet er visst også en bivirkning av medisinene hans. Så det er vel en grunn. Og det betyr kanskje at det er slik livet vårt kommer til å være framover :-( Sukk, så spennende -NEI!

Er det noen andre her inne som også er "single" på denne måten?

Anonym poster: e334233d4b55e9fd4f3669f675af269b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, stort sett hver kveld...føler med deg, kan bli ensomt i støytene...godt vi har dib ;)

Anonym poster: 7420d18ee0860b962aded7e69f22b158

Skrevet

Jupp, stort sett hver kveld...føler med deg, kan bli ensomt i støytene...godt vi har dib wink.png

Ja, det hjelper i blant! Når det blir for kjedelig, og det er blitt for seint til at man kan ringe noen bare for å ha noen å prate med. Heldigvis er det bedre i helgene når vi begge har fri!

Anonym poster: 75a480f2e22e86519a619dc5b2a2e225

Skrevet

Håndarbeid/hobby er også kjekt å ha :)

Skrevet

Uff kjenner meg igjen, men her er det omvendt. Jeg sovner alltid forran TVen mens mannen styrer med det han vil, surfer på nett, eller ser film. Og jeg vil ikke sovne, men med en gang jeg setter meg ned så blir jeg så kjempetrøtt. Mannen har bare gitt opp å vekke meg og lar meg sove på sofaen....

Anonym poster: 998cc71002e7622c38d08647713d9466

Skrevet

Nei, heldigvis har jeg ikke en mann i hus.

Men hvis han jobber kan han kanskje sove en time etter middag, så har dere kveldene sammen, eller han kan vel sove litt på dagtid hvis han er sykmeldt. Ta medisinen rett før leggetid kanskje, mange som blir trøtt av å ta medisin. Håper virkelig at han blir kvikkere snart.

Anonym poster: 6612a53d205f642807a3eaed7c54d785

Skrevet

Jepp ganske likt her. Bortsett fra at det ikke feiler han noe annet enn latskap. Og han pleier gjerne å sovne etter middag dvs før barnet er i seng. Et trist liv egentlig. Så jeg håper virkelig ikke noen av det andre kjønn gir meg litt ekstra oppmerksomhet for jeg er virkelig underernært på dette. Kommer aldri til å være utro men har vurdert å gå.

Anonym poster: 01b97b3adf040a8d3d9dc7434ff1726f

Skrevet

Samme her!!!

Han sovner som en dupp så fort rompa treffer sofaen før barna er i seng.

Jeg syns det er trist, men på en annen side er jeg også glad i å være alene.

Litt sulten på kontakt med voksne mennesker på kveldstid og blir veldig sliten når han våkner til når jeg skal legge meg for

DA vil han prate og jeg er så trøtt at jeg ser dobbelt.

Det feiler ham ingenting rent bortsett fra at han har en helt på tryne døgnrytme selvfølgelig.

Anonym poster: 4c747cb4e74e3b0a119d38ae2c36fb0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...