Gå til innhold

Dette bildet var Tone heldig med


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, men tipper hun ser myyyye bedre ut med et sånt uttrykk i ansiktet enn du gjør ;)

 

Anonym poster: dd5a6e4e325a592e1b2103778aaa33ea

Skrevet

Synes hun var mer uheldig med teksten i artikkelen...

 

Anonym poster: d076090effe9a11f1a346ea8f436ba18

Skrevet

Å gid så hyggelig! Endelig et uheldig bilde av en pen jente!

 

Tør jeg tippe at du selv ikke er noen blomst?

Skrevet

Syns det var heller et av de bedre. Jenta har så stygg hud at jeg grøsser av å se på henne. Kråketær og furet panne på en 24 åring? Tydelig at hun har levd et røft liv.

 

Anonym poster: 6cf1e12cd9c7797df119f7020f3a00ce

Skrevet

Synes hun var mer uheldig med teksten i artikkelen...

 

Anonym poster: d076090effe9a11f1a346ea8f436ba18

 

Signerer, godt svart,

 

Anonym poster: b357cd1389b532902090b3ff3fc2261f

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Drit nå i bildet, tror det er hennes minste problem akkurat nå :P

Skrevet

Viser bare hvor lite folk her inne er fornøyde med seg selv!

 

 

 

Anonym poster: 027c129894521616a68d147a4eded16d

Skrevet

Det er jo bare ett situasjonsbilde, vi har vel alle bilder vi ikke er like heldige med.

 

Normal søt jente og håper at ting løsner seg for henne og Burmeister

 

Teksten i artikkelen er nok mye verre for henne.

Skrevet

Fant du endelig et bilde av Tone der hun ser mindre pen ut? Alle vet at hun er pen, alikevel kan ALLE ha dårlige bilder. Spesielt ved et situasjonsbilde som dette.

Antar at HI ikke er så vakker selv...

Hva er dette behovet til folk om å rakke ned på andre sitt utseende?

Håper ikke du snakker om sånnt med barn tilstede.

 

Når det er sagt så er jeg ikke spesielt begeistret for Tone Damli, men det har ikke noe med utseende å gjøre!

 

 

Skrevet

Teksten i artikkelen er ille! Huff huff.. Realitycheck for henne vil jeg tro..

 

Anonym poster: 485389193a2e4c9eddb03de9967d8a08

Skrevet

Hun lignet litt på Kate, hertuginnen i england på dette bildet!

 

Anonym poster: b85e60f02a23f2ee23732fa06e11e2f2

Skrevet

Fant du endelig et bilde av Tone der hun ser mindre pen ut? Alle vet at hun er pen, alikevel kan ALLE ha dårlige bilder. Spesielt ved et situasjonsbilde som dette.

Antar at HI ikke er så vakker selv...

Hva er dette behovet til folk om å rakke ned på andre sitt utseende?

Håper ikke du snakker om sånnt med barn tilstede.

 

Når det er sagt så er jeg ikke spesielt begeistret for Tone Damli, men det har ikke noe med utseende å gjøre!

 

Men hi mener jo faktisk at Tone var uheldig med bildet da...som i at hun vanligvis ser bra ut på bilder. Så det var jo egentlig et kompliment til Tone.

Skrevet

For meg så virker det som om de som fryder seg over slikt som dette muligens er en anelse sjalu? Kanskje typen/mannen din er "betatt" av henne eller noe? :)

Skrevet

Tolket det som at HI frydet seg over at det endelig var et bilde av Tone der hun ikke var så pen.

Og hun ER jo pen, det er noe alle vet. Inkl HI antar jeg, så hvorfor fryde seg over at hun har blitt tatt bilde av med et uheldig ansiktsuttrykk?

La nå dama være pen!

 

Skrevet

Jeg syns hun er like flott som vanlig. Synes de har fått gjennomgå litt mer enn nødvendig da..

 

Anonym poster: d19b5b2bd6009bada4d494772f0e8d63

Skrevet

ja for når man blir fotografert hele tiden så er man jo hele tiden perfekt når man er kjendis...

 

Herregud HI, grow up.

 

rekner med at du er ikke finere selv!

 

Anonym poster: 7c12907b665dbf8a8a2dfdd7ed697eed

Skrevet

Når det er en person som smiler hele tiden, som plutselig ikke smiler på et bilde, er det en skuffelse.

Mye av grunnen til at hun er så pen på bilder, er faktisk at hun smiler nesten hele tiden. Noe som er godt gjort...

Skrevet

Å gid så hyggelig! Endelig et uheldig bilde av en pen jente!

 

Tør jeg tippe at du selv ikke er noen blomst?

 

Jeg er imot at man slenger dritt om folk generelt, men hvorfor tror folk automatisk at alle som er lei Tone, er kjempestygge? Forresten, la merke til alle rynkene som oppstår som resultat av alt for mye sminke/foundation i ansiktet. Er glad for at jeg ikke bruker det, man ser fort eldre ut etter noen år med hard bruk av pudder og foundation på daglig basis.

 

Anonym poster: 092c27508c015497df93b390e5c370a0

Skrevet

For meg så virker det som om de som fryder seg over slikt som dette muligens er en anelse sjalu? Kanskje typen/mannen din er "betatt" av henne eller noe? smile.png

 

Jeg er lei av at MANGE C-kjendiser er over alle aviser, i alle medier osv hele tiden uten å være noe særlig ekstraordinære. Og min samboer har ikke peiling på hvem Tone er.

 

Anonym poster: 092c27508c015497df93b390e5c370a0

Skrevet

Jada, herregud, jeg vet at Tone er pen. Ble bare litt overrasket over dette bildet fordi her ser hun virkelig ikke bra ut i det hele tatt. Det er tatt så close up at man ser alt av rynker og hudormer, og hun ser veldig, veldig sliten ut, noe hun overhodet ikke gjør til "vanlig".

 

Synes faktisk det er litt greit å se at kjendiser ser ut som "vanlige mennesker" de også av og til. Og jeg kan tenke meg at Tone ikke er spesielt fornøyd med å ha dette store bildet i avisa, det hadde ikke jeg vært!! Og jeg er såvisst et glansbilde selv, jeg ser jo flere av dere lurer på det.

HI

 

Anonym poster: 2209cce5c0b2cfe03e17a10079f4f32d

Skrevet

Tolket det som at HI frydet seg over at det endelig var et bilde av Tone der hun ikke var så pen.

Og hun ER jo pen, det er noe alle vet. Inkl HI antar jeg, så hvorfor fryde seg over at hun har blitt tatt bilde av med et uheldig ansiktsuttrykk?

La nå dama være pen!

 

Det er noe alle vet? Virkelig?

Har du ikke fått med deg at alle har forskjellig smak? Dama FINNES Ikke pen i mine øyne. Jeg er ikke sjalu, mannen liker henne ikke, end of story. Jeg er bare dritt lei av å bli fortalt at jeg MÅ ELSKE Tone.

 

Anonym poster: 6cf1e12cd9c7797df119f7020f3a00ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...