Gå til innhold

Mensmurringer. Fødsel innen rekkevidde ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man som høygravid endelig (!) kjenner antydning til mensmurringer, kan det være et tegn på at fødselen er nærme? Hvor lang tid tok det for deg? :)

Anonym poster: 5b9a4b9c5d66d0af035d482eee9c02f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensmurringene (som var relativt regelmessige altså) startet dagen før fødsel hos meg. De ble vondere og vondere og på kvelden gikk slimproppen - og så var det ingen tvil lenger. Lykke til! :)

Skrevet

Mensmurringene (som var relativt regelmessige altså) startet dagen før fødsel hos meg. De ble vondere og vondere og på kvelden gikk slimproppen - og så var det ingen tvil lenger. Lykke til! :)

Herlig :) krysser fingrene :) men at jeg tydeligvis ikke er moden, NULL antydning til modning/åpning, har det noe å si? Eller kan murringer være starten på det hele?

Skrevet

Jeg har av og til småmurringer, kynnere så fort jeg beveger på meg eller kjører bil.

Er bare i uke 28+5 så her er det bare en del av modningen. Litt tidlig å få modningstegn nå egentlig, men har hatt komplikasjoner som fremskynder modningsprosessen :-)

Skrevet

Jeg har av og til småmurringer, kynnere så fort jeg beveger på meg eller kjører bil.

Er bare i uke 28+5 så her er det bare en del av modningen. Litt tidlig å få modningstegn nå egentlig, men har hatt komplikasjoner som fremskynder modningsprosessen :-)

Men jeg kjenner tydelig forskjell på disse murringene og kynnere da. Har aldri kjent disse murringene før nå :) til tross for sterke kynnere tidligere.

Skrevet

Murringer skal vist nok være modning fikk jeg høre.. ikke hadde jeg murringer, men jeg gikk rundt med 6 cm åpning uten tegn til fødsel selv, så ikke vet jeg :P

Anonym poster: f605dea811358c5ad8f78219231d76ab

Skrevet

Har gått med murringer og vonde kynnere i 4 uker nå, og har endel uker igjen til termin. Så må ikke bety at fødsel er nært forestående, men det kan bety det :)

Anonym poster: d627e11210d32a104733fa6016f185f7

Skrevet

Du kan jo pakke ferdig bagen slik at du er klar i tilfelle noe skjer ;)

Jeg hadde murringer i 4 døgn før det startet, og det gikk ganske fort når de først gikk over til rier. Etter 2 timer dro jeg på sykehuset og hadde 6 cm åpning, selve fødselen var over 1,5 time senere.

Så blir det flere barn vil jeg håpe på murringer noen dager i forveien, for det ble min fineste fødsel med minst smerter :)

Jeg krysser fingrene for at du får oppleve noe lignende, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...