Gå til innhold

Til dere som Strikker. Vil dere se hit?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet (endret)

Er på desperat jakt etter en strikkeoppskrift på en dress/jumpsuit i noe lignende dette

http://www.torgunns.net/49077179?i=41270663

https://www.google.no/search?hl=no&client=safari&biw=1024&bih=672&tbm=isch&sa=1&q=emile+et+rose+jumpsuit&oq=emile+et+rose+jumpsuit&gs_l=img.3...1650.9578.0.10639.23.20.0.3.1.2.191.1805.12j8.20.0...0.0...1ac.1.5.img.f718oA9mutk#biv=i%7C14%3Bd%7CIhdqDupPO8KYlM%3A

Er det noen som har en slik oppskrift de kunne tenke seg å dele, eller vet hvor jeg kan finne på nettet? Jeg hadde satt utrolig pris på det!:)

Endret av SnartMammaTil2:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har oppskrift på en marius heldress med lange armer og ben til baby, men tenker du på noe litt annerledes kanskje?

Så på de to linkene, men er litt usikker på hva du helt mener at du ønsker.

Anonym poster: c1aee08a36dce6a8f39537fc1bf2681d

Skrevet

Hvis du ser på Drops sine sider kanskje? De bildene du linket til var jo av sydde klær?

Anonym poster: 6a88de771268b955179e92756f93f8be

Skrevet

garnstudio.com har gratis strikkeoppskrifter på nett. Vanskelig å skjønne hva du er ute etter når bildene er av helt vanlige babyklær i stoff og du sier du ønsker å strikke.

Gjest MamsMø
Skrevet

Er du på Facebook? I så fall; sjekk strikkesida...

Skrevet

Har du sjekket Dalegarn?

Anonym poster: c84a8074ebd1ac41dfb82175d52485eb

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Det er liksom en slik fason jeg kunne tenke meg å Strikket.

Denne er den nærmeste i fasong jeg har funnet til nå, så denne burde da gått an å strikke i blått med noen hvite striper? :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg har oppskrift på en marius heldress med lange armer og ben til baby, men tenker du på noe litt annerledes kanskje?

Så på de to linkene, men er litt usikker på hva du helt mener at du ønsker.

Anonym poster: c1aee08a36dce6a8f39537fc1bf2681d

Vet du om den oppskriften du har er til å finne på nettet? :) ble virkelig nysgjerrig jeg nå, det er jo en hel dress jeg kunne tenke meg! :) å kanskje bare kortet litt ned på armer og bein kunne jo vært mulig?:)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Er du på Facebook? I så fall; sjekk strikkesida...

Det skal jeg gjøre! :)

Skrevet

garnstudio.com har masse oppskrifter, gratis. Sjekk der også du. Søk på baby, for eksempel.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

garnstudio.com har masse oppskrifter, gratis. Sjekk der også du. Søk på baby, for eksempel.

Sitter der å titter nå!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...