elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 første kontroll imorgen, er 13 uker men legen ville ikke bruke tid eller energi før 12.uke. så da lurer jeg på hva han gjør imorgen? kommer han til å "sjekke" om det e liv inni der? eller fyller han bare ut helsekortet å henviser meg til sykehuset for UL senere? jeg bare tenker, hvis man har hatt en MA- får jeg ikke vite det før på ultralyden i uke 18-19 da? jeg vil jo vite om alt står bra til der inne...... bare en liten hjertelyd hadde vært nok
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Legen har dopler. Vet ikke om det er standard at de leter etter hjertelyden så tidlig, men jeg fikk det med nr to pga en blødning. Med nr var det ingen som sjekket hjertelyd føl UL..
mamma til tre prinsesser Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Jeg var på første kontroll hos legen i uke 13, da forsøkte han å lytte etter hjertelydene, men fant de ikke. Vet mange leger og jordmødre ikke sjekker før ordinær ul, fordi det kan være vanskelig å finne den, og da blir den gravide unødvendig bekymret. Pga prøverør og tvillinger, hadde jeg vært to ganger på ul før denne legekontrollen og skulle uken etter også, så derfor gikk han med på å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå