Ikkesåallerværst Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Det er seks måneder siden jeg satte den inn, og jeg har ingen regelmessige blødninger. Har blødd mye denne perioden, men for det meste så lite at jeg kan bruke truseinnlegg. De siste ukene har jeg hatt større blødninger over tre-fire dager og uten noe system. Kan blø igjen etter en uke eller tre uker. Jeg kan spotte i mellom, eller ikke i det hele tatt. Er det bare å kvitte seg med dritten?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Jeg hadde kvitta meg med dritten. Og det gjore jeg og. Etter 4 mnd. Hadde ikkje tålmodighet til mer, og begynnte på p-piller igjen. Anonym poster: 0f8d7a9d1fdc4bb7b2adc8d0793f1d4d
Tipp topp Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Bestill en kontroll og sjekk om den sitter riktig. Med min første spiral hadde jeg det sånn som deg til den falt ut. De mente blødningene kom av at den hadde ligget feil og irritert og at dette førte til at kroppen støtte den ut. Med spiral nr 2 hadde jeg kun små blødninger den første tiden og så ingenting.
thessi og lillemor Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Jeg fikk satt inn hormonspiral i oktober, og synes i grunn jeg bare blør mer og mer! Begynner å bli forholdsvis lei. Blør 3 av 4 uker i måneden nå. Skal til legen om et par dager for gidder ikke å fortsette med dette stort lenger. Dyrt var det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå