Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Kjære gamle og nye damer som går i frø. Hva er årets plan for rest-frø? Jeg kan ikke så alle de tohundre frøene av hver sort. Frøbørs - gratis til den som vil? Eller frøterrorisme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å spare noen til geriljagartnervirksomhet! :D

Jeg skal "dessverre" ha lang påskeferie og må vente med å gå i frø til april...

Skrevet

Lag blomstereng på hytta.

Det er planen her, vi sår og sauene gresser. Så i år er det innkjøpt fake strømgjerde. Satser på at de ikke tester det ut. Frørester er det morsomste Liten vet om. Da planter og sår hun rundt lekestua og resten går i blomsterengen.

Gjest Anybody
Skrevet

Jeg har frødd en del, naboen bruker ikke boeden sin så jeg smug frødde og satte alle pottene opp dit. hun er god kjære Helga på 90. hun merker det neppe da trappe rullestolen hennes stopper etter 2 etasjen.

Jeg har sådd tomater, epletrær (skal smugplantes nedenfor balkonen + på lekeplassen)

Har også plantet en del krydder siden jeg drepte de fleste taudene fra i fjor så har jeg begynt på nytt med blant annet lavendel.

Har dere begynt å frø?

Skrevet

Det er stas å så inne, stor glede å se de små spirene stikke frem og noe ordentlig dritt å potte om, tynne osv. Det holder i hvert fall meg igjen fra omfattende forsåing.

Hagelaget har gjerne sånn frø- og spirebyttedager. Veldig lurt! Byttering med venner likeså.

Jeg har ikke plantet noe som helst ennå og er usikker på om jeg gjør det. I fjor plantet jeg ut for tidlig og frosten tok alle babyene. I neste runde sådde jeg direkte der det skulle være og det meste blomstret i rimelig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...