Gå til innhold

Andre som har det som meg? Til tider deprimert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger blir jeg så utrolig deprimert. Da orker jeg ikke gå på jobb, ligger hjemme og bare ser tv..ligger i sengen til kanskje 2-3 på dagen før jeg orker å stå opp. Har vært sånn så lenge jeg kan huske. Vet ikke hvorfor det er sånn, eller hva depresjonen kommer av. Det varer kun i 2-3 dager, så tar jeg meg selv i nakken og kommer meg ut og på jobb igjen, og da er alt bra. Men er ikke noe særlig når det står på :( Er ikke super ofte jeg har det slik, kanskje 2-3 ganger i halv året.

Noen andre som også har det slik? Føler meg veldig alene om dette..ingen andre jeg kjenner som har det sånn.

Anonym poster: ee7e55bbef38d681cc6e0e6ef7e6c8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte tungsinn, men ikke verre enn at jeg klarer å fungere normalt i hverdagen. Men det er flere ganger i måneden hvor jeg godt kunne tenke meg en kule i nakken, bare for å slippe alt. Spesielt siden vi fikk barn så føler jeg at livet er 95 % mas og forpliktelser og 5 % kos. Men utad virker jeg nok relativt glad og "bekymringsløs".

Anonym poster: d8f5912dfee028ea10854d51c6180976

Skrevet

Har det også sånn iblant, jeg har egentlig ingenting og klage på i livet, men allikevel så har jeg noen dager der jeg er så nede at jeg ikke klarer å fungere som normalt, det er veldig sjelden det er så ille, men omtrent som deg 2-3 dager i halvåret.. Jeg føler at jeg ikke har noen nytte, at ingen egentlig har bruk for meg.. Er veldig slitsomt at det skal være sånn.. Men tror nok de fleste av oss har sånne dager desverre..

Anonym poster: 8d16f8ccf99b40b2d7b80610a5d80ce3

Skrevet

Ingen i verden har det så fælt som meg 2 dager rundt mensen ;) Snørr, tårer, senga... alt er bare fælt! Sånn type "jeg har bare tatt dumme valg i livet, er dette alt? Jeg stikker fra hus, familie jobb og venner, dette vil jeg ikke!"

Men jeg kommer meg på jobb hvis jeg skal det!

Anonym poster: 299d9d35168e320aad7202ffb9c257bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...