Gå til innhold

Trenge litt hjelp av dere kloke damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sammen med en fantastisk fyr i sommer. Voksen, snill og god mann.

Vil så gjerne ha barn, vi skal flytte sammen i juni og han går kjempe godt sammen med min datter på 5.

Lurt å vente til vi har bodd ilag litt? Eller bare å "kjøre" på?

Er litt redd for å skremme han bort med å begynne å mase om barn allerede nå.

Noe sier meg at det er lurt å vente litt, men samtidig så vil jeg ha barn!

Hva ville DU gjort?

Anonym poster: bb74af55985da1105e2e3ff3bf353946

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler på meg at du egentlig vet det beste svaret selv ;)

Skrevet

Det sies at du bør oppleve hvordan din samboer er gjennom en forkjølelsesperiode, når han er skikkelig syk. Dere bør ha gått gjennom et dødsfall sammen, noen krangler osv. For å se hvordan dere reagerer på hverandre, før dere tar et så alvorlig skritt som det er å få barn sammen.

Skrevet

Det sies at du bør oppleve hvordan din samboer er gjennom en forkjølelsesperiode, når han er skikkelig syk. Dere bør ha gått gjennom et dødsfall sammen, noen krangler osv. For å se hvordan dere reagerer på hverandre, før dere tar et så alvorlig skritt som det er å få barn sammen.

Gå gjennom dødsfall, det kan man ikke vente på, plutselig har det gårr flere år :P

Sykdom har vi begge gått gjennom og det gikk greit :P

Skikkelig krangel har vi til gode å ha enda.

Så med andre og, du mener vi bør bo ilag en stund først? :)

Skrevet

Gå gjennom dødsfall, det kan man ikke vente på, plutselig har det gårr flere år :P

Sykdom har vi begge gått gjennom og det gikk greit :P

Skikkelig krangel har vi til gode å ha enda.

Så med andre og, du mener vi bør bo ilag en stund først? :)

Ja, det kan lønne seg. Kanskje et års tid?

Skrevet

Dere bør absolutt bo sammen en god stund før dere får barn sammen. Når sure sokker hoper seg opp og dere står matleie ved kjøkkenbenken og krangler om hvem sin tur det er til å lage middag; det er da de kjipe kranglene oppstår, og det er da dere får en idé om hvordan hverdagen blir..

Anonym poster: 45a2e367c712ee3769203a3244070261

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er himla stor forskjell på å være kjærester og å bo sammen. Gi det et år som samboende, er mitt råd :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Og da er det første året ofte rimelig enkelt :P

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Får vell vente litt.

Hadde vell blitt det som skjedde etterhvert og, litt skummelt å ta opp noe sånt når man er usikker på hva kjæresten vil.

Skrevet

Jeg svarte lenger opp, men jeg glemte å si at jeg ble samboer etter tja.. to måneders flørting/ kjæresteri :P Et halvt år senere var vi gift :D Det er nå halvannet år siden, og vi har overlevd syv forsøk med assistert befruktning = jeg har vært gal i lange perioder det siste året :D

Det er likevel såpass sprøtt at jeg vil egentlig ikke anbefale det, selv om det har gått bra med oss :)

Og jah.. bra betyr: opp og ned, men vi kunne ikke tenke oss et annet liv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...