Gå til innhold

Er jeg helt fjern i deres øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange venner på flere arenaer. Vel og hyggelig, og ydmyk for dette.

Jeg har en jobb hvor jeg jobber tett på menneskers alvorlige sykdom, og mye sosialt på jobben da vi alltid jobber mange sammen.

Vi prater, utveksler faglige synspunkter og diskuterer livets utfordringer og strabiøsiteter.

Det har i en tid vært mye da jeg jobber, tar videreutdanning og er med i ulike verv og derav en del møtevirksomhet utenom ordinær arb.tid.

Noen av mine venner og et par familiemedlemmer maser noe uhorvelig. På daglig basis. Svarer jeg ikke kan de finne på å sende ungene ned til oss. Da kan de finne på å gå på verandaen og titte inn osv.

Jeg er skikkelig!!!!! lei mas fra andre, som ikke kan ta et hint, og som alltid krever av meg. Selv om jeg skriver og sier at det er mye og at jeg er sliten så fortsetter maset.

Jeg er rett og slett dritt lei enkelte mennesker!! Føler jeg må ha en unnskyldning for og kunne slappe av hjemme en dag eller kveld. At det er sånn: Ja, men da MÅ vi ses i morgen eller xxx xxxx.

Jeg er skikkelig lei!

Noen synspunkter?

Anonym poster: 08aa146b28e3bb5e22ef2fa5e9be0398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er et farlig spørsmål å komme med her inne ;)

Syns det går langt utover enhver fornuft og høflighet å trenge seg på mennesker som både uttrykker og sier direkte at de vil ha fred. Personlig syns jeg det er vennene dine som er fjerne!

Skrevet

Slutt å hinte. Kommuniser tydelig. Slutt å begrunne dine nei, bare hold fast på dem.

Du vil få det mye triveligere.

Anonym poster: 0c54af1153b5e4de2a6b3cd22e9b69bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...