Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Jeg er invitert i selskap til min søster som bor der jeg bodde før. Vi skal være sammen og drikke vin og hygge oss. Hun har også invitert flere av sine venninner. Mannen min synes ikke noe om det da jeg må overnatte og han er redd for at jeg skal møte noen av mine gamle flammer eller noe. Jeg blir dritforbannet siden det er HAN som vanligvis går ut uten meg, med jobben, eller på julebord med gutta. Han går ikke ofte ut, men når han gjør det gjør han det ordentlig også. Han er gjerne på nachspill og en gang kom han ikke hjem en gang. Jeg har aldri gjort noe som skulle tilsi at han har grunn til å være sjalu. Han bare er det. Jeg er nesten aldri ute alene, bare tre ganger på tre år eller noe. Det er ikke det at det er et mål i seg selv, men en må jo kunne ha muligheten uten at det blir et helvete både før og etter. Jeg sitter her og føler meg helt kvelt. SKulle ønske jeg hørte på eksen hans den gang vi ble sammen. Hun sa at han var sjalu og kontrollerende:( I tillegg kan han brøle til meg når jeg sier noe igjen på de åndssvake utsagnene sine. Jeg er rett og slett deprimert pga dette (og andre ting). Hadde det ikke vært for barnet mitt, så hadde jeg gått på flekken. Jeg ofrer hele livet mitt føler jeg. Jeg sa isted at om han holder på sånn, så kan han bare glemme gutteturer, jobbturer og andre ting alene. Da sa han ingenting... Hjelp! Anonym poster: bd84d2f6df20846f66baab4e9f165826
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Gi han to valg enten roer han seg helt ned, eller at du stikker langt vekk fra det forholdet. Hvis du blir værende så får du si at fra nå av så er det annenhver gang dere kan gå ut alene, så hvis han nekter deg så kan han ikke gå selv heller. Anonym poster: 1bf32be2c9607338b6165d6c2860e1dc
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Og du blir pga barnet hvorfor? Fordi jeg vil være med henne hele tiden. Ønsker ikke at hun skal være alene med henne over tid:/ Jeg har ikke råd til rettssak og det hadde det nok blitt siden han går for 5050:( Han har sitt særkulls halve tiden og jeg er redd for at han vil klare få det for vårt felles også. hi Anonym poster: bd84d2f6df20846f66baab4e9f165826
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 For en dritt! viss han får lov så skal da du og få lov! Anonym poster: 652dda9dfdc3af27d76dd66d91bb403a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Si at han får ta seg seg sammen!!! Dra på vinkveld og kos deg, si at viss han er så himla sjalu får han sette seg i et telt utenfor huset å "passe" på deg. Kanskje han innser da hvor latterlig han er? Anonym poster: 4adc1926c2014b42b5d86451fc5e830d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Få time på familievernkontoret for parterapi, mannen din hadde trengt seg en salve fra en 3.person Og kom deg avgårde på festen, helst med minst 2 overnattinger;-) Så får han noe å brøle over. Og skulle han få 50/50, så pass på¨at han har ungen når han egentlig har fri fra den andre ungen, sånn at han da HELE tiden har en unge han skal passe. Allier deg med eksen Anonym poster: 3f9623e2b45e562c99d08a3416d93ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå