Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Noen her som har erfaring med østrogendominans? Har du hatt det? Hva slags behandling fikk du evt? På forhånd takk Anonym poster: 159a8e65abcd5b81533be29a088de5c8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Dytter denne... Anonymous poster hash: 0fb23...3df
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Alle kvinner har da østrogendominans. Anonymous poster hash: abd57...9c3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Ett raskt Google søk vil fortelle deg at de eneste "artiklene" eller fagskriftene som skriver om østrogendominans ligger i alternativ gruppen eller de som skal pushe produkter ala More Woman over på lettlurte nordmenn! Anonymous poster hash: ee2ae...f7c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Ett raskt Google søk vil fortelle deg at de eneste "artiklene" eller fagskriftene som skriver om østrogendominans ligger i alternativ gruppen eller de som skal pushe produkter ala More Woman over på lettlurte nordmenn! Anonymous poster hash: ee2ae...f7c Du får lære deg å søke litt mer målrettet når du velger å uttale deg om medisinske ting! HI: Østrogendominans kan være høyst reell! Både legen min, sykehuset og en annen lege har snakket om dette og testet for å sjekke om jeg hadde det. Jeg hadde det ikke, HI, så har ikke erfaring. Men du bør få sjekket hormonene både med blodprøver og spyttprøver - spyttprøver av østrogen, progesteron og testosteron. I tillegg bør du sjekke mineralene dine - sjekk at de får med seg kobbernivåene. For mye kobber kan gi østrogendominans. Og østrogendominans kan også gi økte kobbernivåer - begge deler kan gi store problemer! Anonymous poster hash: c2aa3...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå