Gå til innhold

ØSTROGENDOMINANS- Noen som har/har hatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med østrogendominans?

Har du hatt det? Hva slags behandling fikk du evt?

På forhånd takk :)

Anonym poster: 159a8e65abcd5b81533be29a088de5c8

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne...

Anonymous poster hash: 0fb23...3df
Skrevet

Alle kvinner har da østrogendominans.

Anonymous poster hash: abd57...9c3
Skrevet

Ett raskt Google søk vil fortelle deg at de eneste "artiklene" eller fagskriftene som skriver om østrogendominans ligger i alternativ gruppen eller de som skal pushe produkter ala More Woman over på lettlurte nordmenn!

Anonymous poster hash: ee2ae...f7c

Skrevet

Ett raskt Google søk vil fortelle deg at de eneste "artiklene" eller fagskriftene som skriver om østrogendominans ligger i alternativ gruppen eller de som skal pushe produkter ala More Woman over på lettlurte nordmenn!

Anonymous poster hash: ee2ae...f7c

Du får lære deg å søke litt mer målrettet når du velger å uttale deg om medisinske ting!

HI:

Østrogendominans kan være høyst reell! Både legen min, sykehuset og en annen lege har snakket om dette og testet for å sjekke om jeg hadde det.

Jeg hadde det ikke, HI, så har ikke erfaring. Men du bør få sjekket hormonene både med blodprøver og spyttprøver - spyttprøver av østrogen, progesteron og testosteron.

I tillegg bør du sjekke mineralene dine - sjekk at de får med seg kobbernivåene. For mye kobber kan gi østrogendominans.

Og østrogendominans kan også gi økte kobbernivåer - begge deler kan gi store problemer!

Anonymous poster hash: c2aa3...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...