Gå til innhold

Babyshower

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det mest vanlig å ha babyshower?

Et par venninner av meg hadde tenkt å ha babyshower 16. mars som også er bursdagen min. Da er jeg i uke 19.

Venninnene mine fikk sterke reaksjoner fra noen andre venner av meg fordi de mente det var alt for tidlig å feire barnet enda, men dette er den helgen som passer best for alle sammen.

Er det helt "forferdelig" å ha babyshower så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Venter snart nummer tre :)
Skrevet

Vil kanskje ikke si det er så vanlig å ha babyshower i det hele tatt, men hvis man først skal ha det, syns jeg ikke det spiller så mye rolle når i svangerskapet man har det.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Det er vel vanlig å ha det en måneds tid før termin. Har i hvertfall aldri hørt om noen som har det så tidlig som uke 19. Hadde jeg blitt invitert ville jeg sagt at jeg syntes det var alt for tidlig og at jeg ble med dersom de flyttet det til like før babyen kommer.

(nå er jeg ikke fan av babyshower, men blir med til veldig gode venninner dersom jeg blir invitert.)

Skrevet

Ikke for å være veldig negativ, men ville nok selv ikke tatt i mot så mange gaver så tidlig. Barnet er ikke levedyktig enda. Og skulle det værste tenkelige skje så sitter du med huset fult av minner som blir vonde å se på.....

Ville nok ventet til etter uke 30 jeg da...

Skrevet

Venninne mine hadde babyshower for meg da jeg var rundt 8,5 mnd på vei :) Jeg vet ikke hva som er vanlig, men har ikke hørt om noen som har hatt det så tidlig i svangerskapet.. Alle som jeg har hørt om har det de siste 2 mnd av svangerskapet.. Men det finnes jo ingen fasitsvar på dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...