Gå til innhold

Finnes det saft med syrlig smak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å få opp kaloriinntaket, og tenkte jeg kunne få litt "gratis" gjennom drikke. Jeg er veeeeldig glad i vann, og der er det jo ikke mye kalorier å hente... Jeg er ikke glad i søte drikker, så juice hadde kanskje vært det beste for meg. Men på jobb hvor jeg ikke kan stable drikken min i kjøleskap så hadde jo saft vært tingen!

Så, finnes det en saft med syrlig smak? (ikke lettsaft...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Lerums sitronsaft.

Skrevet

Ja, Lerums sitronsaft.

Ah, det hørtes godt ut! Litt som lemonade kanskje? Takk for tips :)

Skrevet

IKEAs Tyttebærsaft, smaker ripssaft.

Skrevet

Mmm, husker gamle tantes hjemmelagde ripsaft... spesielt det året den hadde gjæra! He, he... Men tyttebærsaft altså? Det bør jo ikke være uprøvd :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Mmm, husker gamle tantes hjemmelagde ripsaft... spesielt det året den hadde gjæra! He, he... Men tyttebærsaft altså? Det bør jo ikke være uprøvd :)

Hjemmelagd ripssaft var det første jeg tenkte på da jeg så innlegget. Det er fantastisk godt og ikke så søtt.

Skrevet

Fikk flash back til mormors ripssaft første gang jeg prøvde den :)

Skrevet

Hjemmelagd ripssaft var det første jeg tenkte på da jeg så innlegget. Det er fantastisk godt og ikke så søtt.

Planta en ripsbusk i fjor, kan jo håpe på saftavling...

;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Planta en ripsbusk i fjor, kan jo håpe på saftavling...

;)

Det er lov å håpe :)

I fjor produserte våre kjære busker masse rips, og vi endte opp med 8 liter saft. Mammas gamle saftkoker fra 70-tallet fungerte som bare pokker.

(du er hjertelig velkommen på selvplukk senere i år, det er grenser for hvor mye man selv gidder å plukke)

Skrevet

Lager også ripssaft selv. Syns det er utrolig digg når jeg blander med litt lerums solbærsaft! Beholder syrligheten samtidig som den blir litt "rundere"/mykere i smaken. NAM!

Skrevet

Det er lov å håpe :)

I fjor produserte våre kjære busker masse rips, og vi endte opp med 8 liter saft. Mammas gamle saftkoker fra 70-tallet fungerte som bare pokker.

(du er hjertelig velkommen på selvplukk senere i år, det er grenser for hvor mye man selv gidder å plukke)

Juhu, jeg kommer med plukkekopp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...