Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Den går over tid og den går med tre sekunder ca mollomrom. Nesten son hikke bare ikke det samme, hva kan det være? det holder på hver dag og i timer av gangen... Hjelp:)! Anonym poster: 39f0efe7d4744fbc64dec784c84bfe80
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Baby? Anonym poster: c2fa3d05c77f6300e6b4a7c28fac1794
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 leamus? Anonym poster: 6dca51904677bcad9572bb5099635674
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 haha... Ja jeg er jo gravid da;) i uke 26.... Lurte på hva som kunne lage de lydene. Hadde liksom ikke håpa frøkna kommer ut med tiks:) Anonym poster: cb5e086081dc06b4ab213334a7eb03aa
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 lydene ja... Mente dunkingen.. kanskje mor ikke er helt på stell heller:p Anonym poster: cb5e086081dc06b4ab213334a7eb03aa
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Høres jo ut som babyen sparker. De ligger ikke stille hele tiden vet du
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Som regel er det hikking fra babyen når det er rytmisk. Han eller hun trener lungene sine med å hikke. Anonym poster: 8bc5d4cd3f891cf0a234ed0641faebb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå