Anne-B. Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 "We could be homeless, we could be starving.... As long as you love me." En hel generasjon jenter går i samme fella som de som hørte at "all you need is love." Nei, du trenger ikke bare kjærlighet, du trenger også å ha det stabilt rundt deg, økonomisk trygghet og positive fremtidsutsikter. Jeg har prøvd det derre med at man ikke trenger å ha alt det materielle og masse penger, baaaare du elsker meg og jeg elsker deg. Det går på dunken før eller siden. Ja, jeg har en Belieber i huset.
Patetica fåkksi Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Mer enn en smekk: Grisebank! Og jeg stiller frivillig.
Gjest amandine Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 (endret) He he he jeg er så glad for at tiåringen min bare hører på one direction og taylor swift en gang i blant! Her er det Bon Jovi som ruler!! Og JB kalles med forakt i stemmen for Jostein Bever. Endret 5. mars 2013 av amandine
Gjest Nerdens'mus Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Trur endel inne på anonym har hørt for mye på "stand by your man". I så tilfelle. Når det er sagt legger jeg stor vekt på sangtekster og mange fine balader ble forkastet grunnet innhold som ikke passet med livslang kjærlighet. Før jeg tilslutt valgte "strong enough to bend" til første dans i bryllupet. Hel håpløs og klin danse til, men teksten tar høyde for at man må anstrenge seg litt hvis man skal stå løpet ut sammen.
Madolyn Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 He he he jeg er så glad for at tiåringen min bare hører på one direction og taylor swift en gang i blant! Jeg gikk ganske lenge rundt og trudde at bandet One Direction het One Erection
ms.Pond Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Kjenner jeg er veldig glad for at jeg ikke har/er tenåringsjente. Det var ille nok med New Kids on the Block i min tid. Sukk og grøss.
frk Nilsen Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Barnehagen burde fått seg en god gammeldags runde med juling! Her kommer ungene hjem og vil høre Gangnam style og baby, baby med Jostein Bever (takk Amadine, så slipper jeg å skrive navnet, er redd PC går til helvete) Dette må jo bare være en sak for FAU! Rocken hadde allerede tatt meg når NKOTB kom på banen så det fenget aldri Endret 5. mars 2013 av frk Nilsen
Gjest Siklerotte Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Vel, jeg hører faktisk på Taylor Swift, Justin Bieber og One Direction frivillig, så dere kan sende alle barna hit på musikklubb.
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2013 #9 Skrevet 5. mars 2013 Vet du, Anne-B, jeg er uenig i utgangspunktet: jeg synes alle skal ha en periode der man er ung nok til å tro at det funker bare man vil det nok. Utfordringen er bare å gi med dem nok ballast til at de innser før de er for gamle og ødelagte at det ikke er nok.
Gjest amandine Skrevet 5. mars 2013 #10 Skrevet 5. mars 2013 Vet du, Anne-B, jeg er uenig i utgangspunktet: jeg synes alle skal ha en periode der man er ung nok til å tro at det funker bare man vil det nok. Utfordringen er bare å gi med dem nok ballast til at de innser før de er for gamle og ødelagte at det ikke er nok. Jeg liker den, luten, men jeg liker ikke han glattpolerte ultrakonservative sviskeduden..Og jeg tror litt på at hvis man vil få det til å funke funker det lettere iallefall...
Anne-B. Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2013 Vet du, Anne-B, jeg er uenig i utgangspunktet: jeg synes alle skal ha en periode der man er ung nok til å tro at det funker bare man vil det nok. Utfordringen er bare å gi med dem nok ballast til at de innser før de er for gamle og ødelagte at det ikke er nok. Kanskje det bare er gammel og bittergongongen som går.
Gjest sug lut Skrevet 6. mars 2013 #12 Skrevet 6. mars 2013 Vet du, Anne-B, jeg er uenig i utgangspunktet: jeg synes alle skal ha en periode der man er ung nok til å tro at det funker bare man vil det nok. Utfordringen er bare å gi med dem nok ballast til at de innser før de er for gamle og ødelagte at det ikke er nok. Kanskje det bare er gammel og bittergongongen som går. Den går jevnlig her, så det kan godt være, ja.
Madolyn Skrevet 6. mars 2013 #13 Skrevet 6. mars 2013 Låtskriverne skulle sikkert hatt seg en smekk men i musikkvideoen så får hvertfall han Jostein litt god gammaldags grisejuling. Men han er muligens stuntbabyen deres? Uansett langt mer hyggelig med en 8-åring som gauler "as long as you love me, we could be homeless" enn "she can fuck you good, but I can fuck you better". Av og til føler jeg for å vaske ørene med sirkelsag.
Anne-B. Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2013 Låtskriverne skulle sikkert hatt seg en smekk men i musikkvideoen så får hvertfall han Jostein litt god gammaldags grisejuling. Men han er muligens stuntbabyen deres? Uansett langt mer hyggelig med en 8-åring som gauler "as long as you love me, we could be homeless" enn "she can fuck you good, but I can fuck you better". Av og til føler jeg for å vaske ørene med sirkelsag. Haha, ja, eller "I´m gonna take you to the candy shop, I´ll let you lick my lollypop."
Gjest Nerdens'mus Skrevet 7. mars 2013 #15 Skrevet 7. mars 2013 Det meste av hip hop/ rap sjangern er slikt man ikke vil at unga ska høre på. Nei satser på at aktiviteten i magen når jeg hørte på rock betyr at junior hengir seg til rock om noen år. Akkurat nå lvirker han litt vilfaren, men må kanskje la han passere 2-3 år før jeg dømmer han nord og ned
Gjest Ziva Skrevet 7. mars 2013 #16 Skrevet 7. mars 2013 Liten var anti-beliber, men så kom skolestart og alle beliber-jentene i klassen. Så da var fella satt. Så dumsnill som jeg var så kjøpte jeg inn to cd'r. Angrer bittert når de surrer og går hele ettermiddagen og til legge tid. For hun bare eeeeeeelskeeeeer Justin og kan ikke sove uten stemmen hans. Og som den pappajenta hun er så snurret hun pappa rundt lillefingeren og ønsket seg JB-ting. Lykken var stor når pappa kom hjem fra guttetur til Budapest med 60% av kofferten full av JB-stæsj. Det kuleste var vel egentlig at 10 menn i sin beste alder (35-40) fløy rundt i Budapest og leitet etter JB-stæsj til en seksåring
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. mars 2013 #17 Skrevet 7. mars 2013 Eller en på 4 som har lært seg whoop whoop sangen i bhg og synger "yeah sexy lady".. Mulig jeg må sette noen hodetelefoner på magen allerede nå og få indotrinert lillebror på den rette og smale sti først som sist?
ms.Pond Skrevet 7. mars 2013 #18 Skrevet 7. mars 2013 Junior skal definitivt peises i retning rock. Krysser fingrene for en blanding av metallica-fan til glamrock-fan. Vil mye heller se han med spretne tighte jeans og diger puddelsveis enn bukse nedpå låra og en singlet som er så deprimert at den henger under navlen, samt en lutet holdning som gjør at han ser ut som om han har en 100 kilos ambolt hengende i brysthåra.
CaptainHindsight Skrevet 10. mars 2013 #19 Skrevet 10. mars 2013 Vet ikke om jeg skal le eller gråte av denne : http://global3.memecdn.com/richard-marx-justin-bieber_o_149161.jpg
Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2013 #20 Skrevet 10. mars 2013 Vet ikke om jeg skal le eller gråte av denne : http://global3.memec...er_o_149161.jpg Han skrev da i utgangspunktet sine egne greier - det burde han fortsette med, og så på den måten også roe ned tempoet en smule. Det han driver med nå blir crash&burn. Jeg liker i utgangspunktet gutten fordi han faktisk er flink til det han gjør og kom fram fra ingenting med egne greier, men faren er at han blir strømlinjeforma og spist opp av sin egen karriere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå