Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Hun- Vi har hver femte bukse gratis nå. Har du sett på de der borte? Vi har mange fine. Jeg- Ok, men jeg skal bare ha denne. (Smiler.) Hun- Men vi har veldig mange fine bukser. Denne kommer i flere farger også. Jeg- Ja, men jeg skal bare ha denne i dag. Hun- Det er skikkelig lurt å benytte seg av det tilbudet altså. Du får en hel bukse gratis. Du sparer på det. Jeg- Og jeg må i såfall betale for tre bukser jeg ikke vil ha. Det ser ikke jeg på som sparing. Hun- Det er ingen som tvinger deg altså. (Sur!) Hun slår endelig inn buksa. Jeg betaler og går. Så sier hun gudhjelpemeeeeg etter meg: -Men duuu, skal jeg se hvor mye du har igjen på gavekortet? Jeg- Nei... hadet. Får de provisjon, eller hva? Det var veldig irriterende. Anonym poster: da1daa3a7b11e3610e9462b5bec93c2d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Enkelte prøver litt for hard, uten å komme noen vei med det. Har opplevd mye det samme i g\flere butikker .En gang skulle jeg bare se litt i en butikk(det skjer jo ofte). Men butikkdama var visst ikke av samme oppfatning. Hver gang jeg så nærmere på et plagg så kom hun fykende og skulle vise meg både ditt og datt som både lignet og som passet til osv osv. Jeg ble nå helt skremt og fant det best å komme seg ut då fort som mulig. Men ang Cubus tilbudet. Må man kjøpe 5 bukser samtidig altså? Det er nå litt utsøkt. Trodde kanskje de hadde noe rabattkort greier jeg. Anonym poster: bde77f19e58ff3016534f372fa2d0abb
DaTuMa Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Samme har jeg opplevd på Kiwi med sånn bleiekort. Jeg sa jeg ikke ville ha sånn klippekort fordi jeg skulle bare ha denne ene pakka. Jammen du får hver fjerde pakk gratis. Jeg vil ikke ha mer enn en pakke, og jeg kommer ikke til å kjøpe bleier her igjen. Vil IKKE ha bleiekort. Personen fortsatte gansk lenge. Nesten så jeg ikke fikk lov å betale uten å ta bleiekort
skinnfilla Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Jeg fikk med buksekort nå når jeg kjøpte en bukse. De setter på et merke hver gang. Veldig greit når en har 3 stk som stadig ser seg nødt til å vokse;)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Men bleiekort scanner de bare for deg hver gang du kjøper en pakke bleier- hver fjerde gratis.. Må ikke kjøpe fire pakker bleier hver gang liksom. Jeg har jobbet i butikk og det er enormt stort fokus på mersalg. Virker som det bare blir mer og mer ekstremt. He he. Mange interne konkurranser er det også. Men hu var vel kanskje ikke en god selger hu du handlet hos. Virket vel heller litt mindre smart.... He he Anonym poster: 6bd987a4960aeb9f7880542f94c8419e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Her hvor vi handler , jobber det en dame på cubus, hun er så snerpete og ufyselig, at ingen jeg kjenner, orker å handle der.. Synd for de har mye fint.., men når man de som jobber der behandler kundene som søppel, så frister det liksom ikke å gå inn igjen for å handle. De skulle gjerne påkostet kundebehandlerene sine et kurs, det ville de kanskje kommet lenger med.. Anonym poster: 91fed46372403c0abfd6031586b9acec
Elina Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Lurer på hvem som lager de buksene og hva det koster dem. Syns de er vell billige. Tenker på den dokumentaren på FBI forrige uke.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Mersalg har kommet inn i stillingsinstruksen til mange av oss som er butikkselgere, det står faktisk i kontrakten vår at vi skal drive mersalg. Men for å bli en dyktig selger må man være en god menneskekjenner og se med en gang hvor mye man kan "presse" en kunde. En kunde går aldri fornøyd ut av butikken om han/hun følte seg presset til å kjøpe noe de ikke ville ha... Mersalgproduktene skal nevnes for alle kunder, og de fleste takker faktisk nei og det er helt greit. Men så lenge en av sju faktisk kjøper ukens mersalgtilbud tjener butikkene såpass godt på det at denne type salg har kommet for å bli. Selgeren du møtte på her HI har tydeligvis ikke skjønt at nei betyr nei, da trekker man seg smilende tilbake (de har ikke provisjon i Cubus, men det er ganske vanlig med salgskonkurranser i kjedebutikkene, f.eks den som selger flest bukser på to uker får en premie). Anonym poster: 546d9768a404abd1edd8033cadb49706
<3 2G <3 Skrevet 5. mars 2013 #9 Skrevet 5. mars 2013 Her hvor vi handler , jobber det en dame på cubus, hun er så snerpete og ufyselig, at ingen jeg kjenner, orker å handle der.. Synd for de har mye fint.., men når man de som jobber der behandler kundene som søppel, så frister det liksom ikke å gå inn igjen for å handle. De skulle gjerne påkostet kundebehandlerene sine et kurs, det ville de kanskje kommet lenger med.. Anonym poster: 91fed46372403c0abfd6031586b9acec Noen må si fra om denne damen så de kan gjøre noe med problemet.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. mars 2013 #10 Skrevet 5. mars 2013 Her hvor vi handler , jobber det en dame på cubus, hun er så snerpete og ufyselig, at ingen jeg kjenner, orker å handle der.. Synd for de har mye fint.., men når man de som jobber der behandler kundene som søppel, så frister det liksom ikke å gå inn igjen for å handle. De skulle gjerne påkostet kundebehandlerene sine et kurs, det ville de kanskje kommet lenger med.. Anonym poster: 91fed46372403c0abfd6031586b9acec Eller eventuelt sparket det råtne eplet? Hadde blitt billigere det :-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mars 2013 #11 Skrevet 5. mars 2013 Samme har jeg opplevd på Kiwi med sånn bleiekort. Jeg sa jeg ikke ville ha sånn klippekort fordi jeg skulle bare ha denne ene pakka. Jammen du får hver fjerde pakk gratis. Jeg vil ikke ha mer enn en pakke, og jeg kommer ikke til å kjøpe bleier her igjen. Vil IKKE ha bleiekort. Personen fortsatte gansk lenge. Nesten så jeg ikke fikk lov å betale uten å ta bleiekort Eg jobber i Kiwi, vi får beskjed om å spør dere som handler. Bleiekortet gjelder bin, o.b, libero bleier osv. Du kjøper en pakke når du vil av hva du vil av di varene men vis du bruker kortet som er gratis å få så får du plutselig en gratis:) eg synes ikke det er så gale eg at di spør, vis det går for langt med noen som di på Cubus så er det jo bare å heve stemmen for da stopper di.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #12 Skrevet 5. mars 2013 Hadde de hatt sånne kort, så hadde jeg tatt det med. Hun presset for å få meg til å kjøpe flere bukser med en gang. Nå ble buksa grå etter en vask uansett, så det var bare bra at jeg ikke kjøpte flere. På grunn av henne brukte jeg hele sentergavekortet på en annen butikk neste gang jeg var i byen. Jeg orker ikke å handle hos henne når det er en kamp å få gå igjen. Anonym poster: da1daa3a7b11e3610e9462b5bec93c2d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #13 Skrevet 5. mars 2013 Samme har jeg opplevd på Kiwi med sånn bleiekort. Jeg sa jeg ikke ville ha sånn klippekort fordi jeg skulle bare ha denne ene pakka. Jammen du får hver fjerde pakk gratis. Jeg vil ikke ha mer enn en pakke, og jeg kommer ikke til å kjøpe bleier her igjen. Vil IKKE ha bleiekort. Personen fortsatte gansk lenge. Nesten så jeg ikke fikk lov å betale uten å ta bleiekort Eg jobber i Kiwi, vi får beskjed om å spør dere som handler. Bleiekortet gjelder bin, o.b, libero bleier osv. Du kjøper en pakke når du vil av hva du vil av di varene men vis du bruker kortet som er gratis å få så får du plutselig en gratis:) eg synes ikke det er så gale eg at di spør, vis det går for langt med noen som di på Cubus så er det jo bare å heve stemmen for da stopper di. Å spør er nå greit når man handler. Men man må nå også godta at folk sier at de ikke har og ikke er interessert i å ha....det var det som var problemet her. Anonym poster: bde77f19e58ff3016534f372fa2d0abb
Elsker livet Skrevet 5. mars 2013 #14 Skrevet 5. mars 2013 (endret) Cubus her er også veldig plagsomme når det gjelder å selge nedsattte varer som ligger ved disken, det samme var kid tidligere. Jeg syns det er masete uansett om de bare spør eller informerer om de nedsatte varene en gang. Spesielt om du står i lang kø og alle kundene blir informet en etter en. Jeg unngår rett og slett cubus eller kid pga. det. En annen plagsom greie er xxl og elkjøp. Der må man vandre på "stien" i en liten evighet og passere alle varene før man har kommet gjennom butikken. Er ikke et sted jeg gidder å gå, spesielt ikke om jeg har barna med. Bleiekortet på kiwi er ikke noe problem. Det er gratis og man trenger ikke registrere seg eller noe som helst annet som koster penger eller er arbeid. Endret 5. mars 2013 av Elsker livet
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mars 2013 #15 Skrevet 5. mars 2013 Samme har jeg opplevd på Kiwi med sånn bleiekort. Jeg sa jeg ikke ville ha sånn klippekort fordi jeg skulle bare ha denne ene pakka. Jammen du får hver fjerde pakk gratis. Jeg vil ikke ha mer enn en pakke, og jeg kommer ikke til å kjøpe bleier her igjen. Vil IKKE ha bleiekort. Personen fortsatte gansk lenge. Nesten så jeg ikke fikk lov å betale uten å ta bleiekort Eg jobber i Kiwi, vi får beskjed om å spør dere som handler. Bleiekortet gjelder bin, o.b, libero bleier osv. Du kjøper en pakke når du vil av hva du vil av di varene men vis du bruker kortet som er gratis å få så får du plutselig en gratis:) eg synes ikke det er så gale eg at di spør, vis det går for langt med noen som di på Cubus så er det jo bare å heve stemmen for da stopper di. Å spør er nå greit når man handler. Men man må nå også godta at folk sier at de ikke har og ikke er interessert i å ha....det var det som var problemet her. Anonym poster: bde77f19e58ff3016534f372fa2d0abb Ja det forstår eg, men noen er vel kanskje litt mer ivrige en andre til å prøve å gi folk et bra tilbud. Vis folk sier nei så synes eg det er helt greit, deres tap tenker eg:) Det er heller ikke sånn at det kortet du får i den ene butikken bare virke i den butikken, ikke hos Kiwi i det minste. Så vis du ikke liker den personen for at personen prøver å presse på deg et tilbud så er det jo bare å si i fra til Kiwi at du følte deg presset til bleiekort av den ene ansatte i denne butikken så tar di det opp med personen.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mars 2013 #16 Skrevet 5. mars 2013 http://www.kiwi.no/Stottemeny/Kontakt-oss/ Gi di beskjed om det er noe dere ikke liker, det gjør oss bare klokere på hva dere ønsker ut av oss:) Cubus har ikke sånn ris og ros side å det er dumt for di komme ikke til å lære uten at noen går opp til sjefen å sier det til di.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #17 Skrevet 5. mars 2013 Her hvor vi handler , jobber det en dame på cubus, hun er så snerpete og ufyselig, at ingen jeg kjenner, orker å handle der.. Synd for de har mye fint.., men når man de som jobber der behandler kundene som søppel, så frister det liksom ikke å gå inn igjen for å handle. De skulle gjerne påkostet kundebehandlerene sine et kurs, det ville de kanskje kommet lenger med.. Anonym poster: 91fed46372403c0abfd6031586b9acec Bor du i Bergen, kanskje...? Anonym poster: 834ce3ca3174ea70e4491b17e5bf9086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå