Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Lurer på om jeg skal dra og se på den. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=40073734&sort=1&page=2&areaId=20511 Anonym poster: 440253f9720d4eebea793df669422751
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Den var jo veldig fin.. Men kanskje litt kjipt med bare et soverom? Regne med du har barn når du er her. Anonym poster: 7848ecaa38eb69ac0016491a00fde2fe
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Den var jo veldig fin.. Men kanskje litt kjipt med bare et soverom? Regne med du har barn når du er her. Anonym poster: 7848ecaa38eb69ac0016491a00fde2fe Den er større enn den vi har nå. Jeg kan ha sovesofa i stua også får jenta mi soverommet. Likte kjøkkenet også. Skikkelig fint område og nærme barnehage og jobb. Anonym poster: 440253f9720d4eebea793df669422751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå