Gå til innhold

Hva synes dere om denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var jo veldig fin.. Men kanskje litt kjipt med bare et soverom? Regne med du har barn når du er her.

 

Anonym poster: 7848ecaa38eb69ac0016491a00fde2fe

Skrevet

Den var jo veldig fin.. Men kanskje litt kjipt med bare et soverom? Regne med du har barn når du er her.

 

Anonym poster: 7848ecaa38eb69ac0016491a00fde2fe

Den er større enn den vi har nå. Jeg kan ha sovesofa i stua også får jenta mi soverommet. Likte kjøkkenet også. Skikkelig fint område og nærme barnehage og jobb.

 

Anonym poster: 440253f9720d4eebea793df669422751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...