Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Sitter å ser på "rik på rabatt" og kjenner jeg blir misunnelig på at folk i USA kan handle med kuponger, hvorfor har vi ikke sånt i Norge?? Greit å bruke 60 timer i uka å handle 48 flasker brus er jo i det drøyeste laget, men det hadde vært morsomt å handle for flere tusen og bare betale noen hundrelapper:) Anonym poster: 667e31ef18821fde7c3a66e7a47f06cc
<3 2G <3 Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Det hadde vært digg det ja. Tenkt på det mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Ja, det har jeg og tenkt på før Hadde ikke gjort noe det Anonym poster: d744bff4c9a54cfdb19b3ad89d398f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå