DaTuMa Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Sitter og ser på dagens episode. En jente på 22 år skal adoptere bort tvillinger, har adoptert bort en fra før og har beholdt en. Hvorfor er det så vanskelig å bruke prevensjon når man ikke ønsker barna?
Queenmee Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Gikk ikke det kl halv 10. Ble skuffa da jeg våkna seinere enn normalt idag:P Men er kanskje litt enig? Evt har hu fått vite seint at det er tvillinger og bestemt at hu ikke ønsker det?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Hva vet du om hennes prevensjonsbruk da? De sa ingenting om det i programmet. Dessuten er det fantastisk at noen velger adopsjon når de kommer i en situasjon som henne... Hun visste at hun ikke kunne ta godt nok vare på barna og at de ville få det bedre hos adoptiv foreldrene. De kunne jo ikke vært lykkeligere! Jeg syns det står stor respekt av den jenta jeg! Anonym poster: dbbdf9cebcae1f5bcc98996ba0e2f40c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Det vitner vel om at abort er mye mer uvanlig enn her i Norge når det å adoptere bort skjer såpass ofte? Anonym poster: 9be4bf8db197fb792a82a6c69312b019
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Har ei venninne som ble gravid på p-piller, p-stav og hormonspiral. Kroppen hennes reagerer rett og slett ikke på hormoner. Noen mennesker er overfruktbare, slik er det bare. Å dømme et menneske du ikke kjenner er ganske så dumt. Anonym poster: 082b76079df558a6bce80a4428db31b1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 I USA finnes det ikke støtteordninger for kvinner i vanskelige situasjoner som ville ellers beholdt barna sine. Adopsjonsindustrien der er for stor og mektig for at støtteordninger og hjelp skulle eksistere. Anonym poster: bbcd8b1703c150036248553fc74a8e6e
HeleneBeate Skrevet 5. mars 2013 #7 Skrevet 5. mars 2013 Sitter og ser på dagens episode. En jente på 22 år skal adoptere bort tvillinger, har adoptert bort en fra før og har beholdt en. Hvorfor er det så vanskelig å bruke prevensjon når man ikke ønsker barna? Noen blir jo gravide på p-piller..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Synes det står stor respekt av de som evner å se sin egen begrensning. Skulle ønske det var flere! Første gang var hun veldig ung. Andre gang beholdt hun, men hun innså at hun ikke hadde sjans å ta vare på tvillinger i tillegg. Virkelig tøft av henne å fullføre svangerskapet og adoptere de bort til et par som har prøvd i 13 år uten å lykkes. Hva vet dere som kritiserer henne om hun brukte prevansjon eller ikke? Anonym poster: 9727889b870c808d908478d39c9e614c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #9 Skrevet 5. mars 2013 Har ei venninne som ble gravid på p-piller, p-stav og hormonspiral. Kroppen hennes reagerer rett og slett ikke på hormoner. Noen mennesker er overfruktbare, slik er det bare. Å dømme et menneske du ikke kjenner er ganske så dumt. Anonym poster: 082b76079df558a6bce80a4428db31b1 Det er mest godt gjort altså, er du sikker på at hun har snakket sant? Anonym poster: f53bc3bbd80788eff4ba1c62d0f6bf2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå