Gå til innhold

Periodevis treghet på sidene


Himmel og hav

Anbefalte innlegg

I noen dager nå, har jeg opplevd at dib "henger". Når jeg skal inn på et innlegg, så tusler og går den i en evighet før det gjerne kommer en eller annen feilmelding. Så funker det bra igjen en periode, for så å henge på nytt. Jeg lurte en stund på om det var hos meg problemet lå, men siden jeg ikke opplever dette på noen andre nettsider, så lurer jeg på om det som skjer skyldes noe hos dere. Er det noe problemer hos dere om dagen som kan forklare dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke til noe trøbbel som kan være årsaken til dette, og har heller ikke opplevd dette selv. Er det noen andre som opplever det samme? Det er i alle tilfeller flott om jeg får et skjermbilde av feilmeldingen du får, enklere for teknisk å se på saken da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til noe trøbbel som kan være årsaken til dette, og har heller ikke opplevd dette selv. Er det noen andre som opplever det samme? Det er i alle tilfeller flott om jeg får et skjermbilde av feilmeldingen du får, enklere for teknisk å se på saken da. :)

 

Det skal jeg prøve å huske på. Den siste jeg fikk var "503 service unavailable", har også fått "504" et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Det går tregt herfra også - fra to forskjellige innloggingssteder - samtidig som alt annet på nett har normal hastighet. Jeg får ikke feilmeldinger, men det laster trrrrreeeeegt. Pluss at jeg de siste par dagene har måttet poste innlegg opptil ti ganger før de faktisk ble postet, og da kun etter at jeg gikk ut av tråden og inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Gjelder for meg også, konkluderte i går med at det var noe med mobilutgaven siden jeg var på telefonen, men nå hang det akkurat i en evighet da jeg skulle svare blomstre på et innlegg.. Jeg gadd ikke vente mens det lastet og begynte å jobbe igjen(ha ha), men jeg ser at svaret mitt ble postet likevel, bare massenes treghet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info. Det er supert om dere kan notere i denne tråden tidspunkter dere opplever treghet (altså dato/klokkeslett). På den måten kan teknikerne se på om det er noe som skjer på serveren på gitte tidspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest meg mamma?

Jeg kjenner ikke til noe trøbbel som kan være årsaken til dette, og har heller ikke opplevd dette selv. Er det noen andre som opplever det samme? Det er i alle tilfeller flott om jeg får et skjermbilde av feilmeldingen du får, enklere for teknisk å se på saken da. :)

 

Det skal jeg prøve å huske på. Den siste jeg fikk var "503 service unavailable", har også fått "504" et par ganger.

 

Den får jeg og ofte, trodde det var pc`en min som krangla, men tydeligvis ikke. Jeg må ofte klikke meg helt ut av sidene for så og logge meg inn igjen fordi alt henger seg opp.

Har "klaget" til moderator om det flere ganger før, men har bare fått beskjed om at det nok er min pc det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Fikk denne for få minutter siden

 

 

Error 503 Service Unavailable

 

Service Unavailable

 

Guru Meditation:

 

XID: 1762045119

 

 

Varnish cache server

Denne kommer ganske ofte hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Fikk denne for få minutter siden

 

 

Error 503 Service Unavailable

 

Service Unavailable

 

Guru Meditation:

 

XID: 1762045119

 

 

Varnish cache server

 

 

 

Denne kommer ganske ofte hos meg

 

Gikk 3 minutter og 2 forsøk før innlegget ble postet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det veeeeldig treigt her... Dato og kl.slett regner jeg med at kommer fram av seg selv, om jeg får postet dette innlegget da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og der kom denne :

 

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 114401848

Varnish cache server

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplever jeg også, gjorde det nettopp, og fikk den meldingen de skriver over her da jeg prøvde å laste på nytt. Fikk samme problemer via BIM.

 

Dette har skjedd meg flere ganger de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Nå er det umulig å få likt noe som helst, de tre klossene surrer og går men ingenting slår gjennom. Får se om jeg får postet dette, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det igjen, henger lenge og til slutt kommer den feilmeldingen opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde moderatorene skulle være her inne jevnlig jeg, men det er ikke så mye respons.

 

Don't hold your breath..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

...og det går så tregt så tregt så tregt som sirup.. Jeg fikk forresten også den der 503 i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere legger inn tidspunkter, fortsett gjerne, så ser vi om vi klarer å se et mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det ikke an for meg å "like" noe. Akkurat som Luten sier, så tusler de tre dingsene, og til slutt får jeg "ugyldig avstemming".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Flott at dere legger inn tidspunkter, fortsett gjerne, så ser vi om vi klarer å se et mønster.

 

Hvis jeg må skrive innlegg i denne tråden hver gang jeg har problemer så får jeg i perioder ikke gjort så mye annet. Forstår ikke at dere ikke kan klare og finne ut av dette selv. Jeg har klaget på dette flere ganger før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...