Gå til innhold

Dere snusere med baby i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snuser nå onico etter jeg ble gravid. Flere som gjør det? Jeg klarer ikke å slutte med denne, er vel psyken det står på. Men er det egentlig nødvendig å stresse med det? Når klarte dere å slutte?

Anonym poster: d1bf23d493650eee147d8f86758ab6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt fortest mulig. Bruk barnet i magen som motivasjon! :)

Den største delen av avhengigheter ligger i psyken. Det er den som er mest avhengig for de fleste.

Anonym poster: c4abb72e72cf2954a6b738147e442bb4

Skrevet

Slutt fortest mulig. Bruk barnet i magen som motivasjon! :)

Den største delen av avhengigheter ligger i psyken. Det er den som er mest avhengig for de fleste.

Anonym poster: c4abb72e72cf2954a6b738147e442bb4

Onico er tobakk og nikotinfri snus :)
Skrevet

Jeg snuser også onico nå etter jeg ble gravid. Det lettet overgangen. Tror ikke jeg hadde klart å slutte så brått uten det hjelpemiddelet. Stresser ikke med å slutte.

Skrevet

Sluttet på minuttet når jeg fikk positiv test, skulle vel helst sluttet mens vi prøvde, men da var ikke motivasjonen sterk nok.

Skammet meg nesten over at jeg hadde holdt på så lenge når det var så lekende lett. (Har røykt og snust mye i over 10 år)

Baby i magen burde være god nok grunn - dette klarer dere jenter :)

Anonym poster: 3e707c2d8c41638fd0cdc15ef38a4ed7

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Dette høres sikkert helt teit ut, men det er verdt et forsøk :D

Jeg slet veldig med at jeg hadde fryktelig lyst på snus, og fikk et litt rart tips av en venninne. Hun sa at jeg burde putte hele mandler inn under leppen. Og det funket faktisk!

Skrevet

Jeg sluttet helt å både røyke og snuse etpar uker etter jeg fant ut at jeg var gravid. Når jeg sier sluttet helt, så mener jeg at jeg hadde noen få svake øyeblikk på de to ukene..

Det var lett å slutte når jeg bestemte at nå var det nok!

Den snusen der er jo ikke farlig da, men vil jo øke sannsynligheten for at dere går tilbake til vanlig snus etter graviditeten..

Drikk et glass vann hver gang du føler suget, eller legge en sterk tyggis under leppa :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...