Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 http://www.klikk.no/foreldre/familieliv/article819132.ece Anonym poster: 8c12bed74fd38ef5b9c8fdf65bce1754
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Det var en veldig enkel løsning. Ikke alle som ønsker seg barn ønsker det så sterkt at de vil ofre mannen de elsker for et barn de ikke engang kjenner. Min mann ville ikke ha barn. Jg syntes det var sårt, men maste aldri om det, for han har like stor rett til å ikke ville ha barn som jeg har til å ønske det. Jeg synes alltid den som ikke ønsker bør få ha vetorett. Jeg var ikke interessert i å få barn med noen andre, og kan ikke se for meg et liv uten min mann. Etter ti år ombestemte han seg, uten noe mas fra meg, og spurte om jeg hadde lyst å prøve. En måned senere var jeg gravid, og vi venter nå vårt første barn. Han er utrolig engasjert, kjøper babytøy, opptatt av alt som har med graviditeten og babyen å gjøre. Ser at de fleste som presses til å få barn ender opp helt uengasjerte, fatter ikke at noen ønsker det. Å gå fra mannen og finne en annen å formere seg med føles kanskje som en god løsning for enkelt,e men hva da om du ikke finner en ny person du elsker? Skal man dra og ha et one night stand i fylla bare for å få spermen til en fyr da eller? Ikke alle er så grunne i hjertet sitt at de bare bytter ut en mann med en annen og vips elsker de ham også høyere enn livet selv. Og vil man virkelig ha barn med en fyr man ikke elsker så mye? Anonym poster: 8519216e19e6c30e3ef7d6c69795f5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå