MammantilNurket Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Vi vurderer Vilhelm. Det vil si det er navnet vi per nå er minst uenige om. Hva tenker dere, o kloke DiB-damer?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Skriv det med W Wilhelm Anonym poster: 98423ec5646a5998b846005769bb2681
☆☆☆ Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Ja, noko skal han heite. Kan like godt vere Vilhelm som noko anna. Slettes ikkje verst
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Har du flere barn hva heter de evt? Anonym poster: 770b1aeff97b276043c042d2b1b864b9
☆☆☆ Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Skriv det med W Wilhelm Anonym poster: 98423ec5646a5998b846005769bb2681 Akkurat her er eg einig, sjølv om eg elles er ivrig forkjempar for å skrive namn enklast mogleg. Namnet er tysk og det ser litt rart ut med V, sidan v uttalast f på tysk. Men det er ikkje sikkert det er mange av oss som funderar slik..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Vanskelig å utale. Anonym poster: 7e1857cfc570fadfab8c74979648f62f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Annie#2 her. Her uttaler vi det Wilemm, er eit kjempe fint navn, men viss det skrives med V, så føler jeg det mangler noe. Anonym poster: 98423ec5646a5998b846005769bb2681
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Vi vakler litt mellom W og V, men jeg tenkte at barn ofte er opptatt av hva som begynner på samme bokstav som dem, hvem/hva de deler bokstav med etc. Eneste jeg kommer på i farten på W er wok og wigwam ... Ellers husker jeg, med gru (!!!), en tråd for en tid tilbake. Det var litt sånn: barnet vårt heter slik og sånn - hvordan er vi? Da dukket navnet opp og foreldrene ble beskrevet som gamle og møllspiste akademikere (vi er unge og kule akademikere, for pokker!!). Endret 4. mars 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 Veldig fint navn :-) Hadde en gutt i klassen på skolen som het det. Men vi hadde aldri tid til å si Wilhelm så det ble bare Willem... Anonym poster: 5b06a42b096397ab93b8043058769322
Bustetroll Skrevet 4. mars 2013 #10 Skrevet 4. mars 2013 (endret) Vel for å være helt ærlig..... Det passer hvis du bor i en 4 etg villa med basseng i holmenkollen, går med lacoste t-skjorte og genseren hengt pent over skuldrene med armene knyttet på brystet..... Gjerne blondt, litt halvlangt hår. Ja... Sånne gutter heter vilhelm... Unnskyld Men om det blir det navnet, bruk V. LITT mindre sossete da Endret 4. mars 2013 av Skeptisimo
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2013 Vel for å være helt ærlig..... Det passer hvis du bor i en 4 etg villa med basseng i holmenkollen, går med lacoste t-skjorte og genseren hengt pent over skuldrene med armene knyttet på brystet..... Gjerne blondt, litt halvlangt hår. Ja... Sånne gutter heter vilhelm... Unnskyld Fantastisk Vi skal flytte til Suburbia, da ... Tenker at han sikkert kommer til å bli kalt Ville av venner og familie ... også kan han bruke V/Wilhelm når han får Nobelprisen i et eller annet
Bustetroll Skrevet 4. mars 2013 #13 Skrevet 4. mars 2013 Vel for å være helt ærlig..... Det passer hvis du bor i en 4 etg villa med basseng i holmenkollen, går med lacoste t-skjorte og genseren hengt pent over skuldrene med armene knyttet på brystet..... Gjerne blondt, litt halvlangt hår. Ja... Sånne gutter heter vilhelm... Unnskyld Fantastisk Vi skal flytte til Suburbia, da ... Tenker at han sikkert kommer til å bli kalt Ville av venner og familie ... også kan han bruke V/Wilhelm når han får Nobelprisen i et eller annet hehe! Jeg syntes egentlig navnet i seg selv er pent. Men jeg er oppvokst på Røa... liksom... gutta ser ut som jenter, kvalme og sleskete, og presenterer seg som willhelm hele gjengen (Når de ikke heter alexander, kristoffer og fredrik da)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #14 Skrevet 4. mars 2013 Jeg synes at Vilhelm er finest med V. Fint navn. Anonym poster: b45ac83f58e1909b4348d1cfd3b82949
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2013 Vel for å være helt ærlig..... Det passer hvis du bor i en 4 etg villa med basseng i holmenkollen, går med lacoste t-skjorte og genseren hengt pent over skuldrene med armene knyttet på brystet..... Gjerne blondt, litt halvlangt hår. Ja... Sånne gutter heter vilhelm... Unnskyld Fantastisk Vi skal flytte til Suburbia, da ... Tenker at han sikkert kommer til å bli kalt Ville av venner og familie ... også kan han bruke V/Wilhelm når han får Nobelprisen i et eller annet hehe! Jeg syntes egentlig navnet i seg selv er pent. Men jeg er oppvokst på Røa... liksom... gutta ser ut som jenter, kvalme og sleskete, og presenterer seg som willhelm hele gjengen (Når de ikke heter alexander, kristoffer og fredrik da) A-ha ... da forstår jeg din skepsis Jeg har også trasket rundt på Røa, Ullern og Kollen - snodige univers!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #16 Skrevet 4. mars 2013 Vilhelm, tøft Får absolutt ikke sosse-assosiasjoner av det. Vurderte navnet selv, har et par Vilhelm tilbake i slekta, de bodde på bygda Anonym poster: 872c44cc1122d790a3674f8f79e13d83
Bustetroll Skrevet 4. mars 2013 #17 Skrevet 4. mars 2013 Vel for å være helt ærlig..... Det passer hvis du bor i en 4 etg villa med basseng i holmenkollen, går med lacoste t-skjorte og genseren hengt pent over skuldrene med armene knyttet på brystet..... Gjerne blondt, litt halvlangt hår. Ja... Sånne gutter heter vilhelm... Unnskyld Fantastisk Vi skal flytte til Suburbia, da ... Tenker at han sikkert kommer til å bli kalt Ville av venner og familie ... også kan han bruke V/Wilhelm når han får Nobelprisen i et eller annet hehe! Jeg syntes egentlig navnet i seg selv er pent. Men jeg er oppvokst på Røa... liksom... gutta ser ut som jenter, kvalme og sleskete, og presenterer seg som willhelm hele gjengen (Når de ikke heter alexander, kristoffer og fredrik da) A-ha ... da forstår jeg din skepsis Jeg har også trasket rundt på Røa, Ullern og Kollen - snodige univers! Snodig ja.. Det kan du trygt si. Bakvendtland! Gutter er jenter, jenter er ... romvesen?
soleia Skrevet 4. mars 2013 #19 Skrevet 4. mars 2013 Skriv det med W Wilhelm Anonym poster: 98423ec5646a5998b846005769bb2681 Akkurat her er eg einig, sjølv om eg elles er ivrig forkjempar for å skrive namn enklast mogleg. Namnet er tysk og det ser litt rart ut med V, sidan v uttalast f på tysk. Men det er ikkje sikkert det er mange av oss som funderar slik.. Likar vanlegvis ikkje jålete bokstavar i namn, men her er eg einig med dykk.
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #20 Skrevet 4. mars 2013 Vel for å være helt ærlig..... Det passer hvis du bor i en 4 etg villa med basseng i holmenkollen, går med lacoste t-skjorte og genseren hengt pent over skuldrene med armene knyttet på brystet..... Gjerne blondt, litt halvlangt hår. Ja... Sånne gutter heter vilhelm... Unnskyld Fantastisk Vi skal flytte til Suburbia, da ... Tenker at han sikkert kommer til å bli kalt Ville av venner og familie ... også kan han bruke V/Wilhelm når han får Nobelprisen i et eller annet hehe! Jeg syntes egentlig navnet i seg selv er pent. Men jeg er oppvokst på Røa... liksom... gutta ser ut som jenter, kvalme og sleskete, og presenterer seg som willhelm hele gjengen (Når de ikke heter alexander, kristoffer og fredrik da) A-ha ... da forstår jeg din skepsis Jeg har også trasket rundt på Røa, Ullern og Kollen - snodige univers! Snodig ja.. Det kan du trygt si. Bakvendtland! Gutter er jenter, jenter er ... romvesen? Eller kloner ... Like blonde, like brune, like jakker, Uggs, like bukser og diskrete små øredobber *grøss* Lurer på om foreldrene deres ser forskjell på dem ...
MammantilNurket Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #21 Skrevet 4. mars 2013 Skriv det med W Wilhelm Anonym poster: 98423ec5646a5998b846005769bb2681 Akkurat her er eg einig, sjølv om eg elles er ivrig forkjempar for å skrive namn enklast mogleg. Namnet er tysk og det ser litt rart ut med V, sidan v uttalast f på tysk. Men det er ikkje sikkert det er mange av oss som funderar slik.. Likar vanlegvis ikkje jålete bokstavar i namn, men her er eg einig med dyk Akkurat den problemstillingen har vi diskutert. Vi er MYE i Tyskland og " Filhelm" høres IKKE bra ut *ler*
Bustetroll Skrevet 4. mars 2013 #22 Skrevet 4. mars 2013 Vel for å være helt ærlig..... Det passer hvis du bor i en 4 etg villa med basseng i holmenkollen, går med lacoste t-skjorte og genseren hengt pent over skuldrene med armene knyttet på brystet..... Gjerne blondt, litt halvlangt hår. Ja... Sånne gutter heter vilhelm... Unnskyld Fantastisk Vi skal flytte til Suburbia, da ... Tenker at han sikkert kommer til å bli kalt Ville av venner og familie ... også kan han bruke V/Wilhelm når han får Nobelprisen i et eller annet hehe! Jeg syntes egentlig navnet i seg selv er pent. Men jeg er oppvokst på Røa... liksom... gutta ser ut som jenter, kvalme og sleskete, og presenterer seg som willhelm hele gjengen (Når de ikke heter alexander, kristoffer og fredrik da) A-ha ... da forstår jeg din skepsis Jeg har også trasket rundt på Røa, Ullern og Kollen - snodige univers! Snodig ja.. Det kan du trygt si. Bakvendtland! Gutter er jenter, jenter er ... romvesen? Eller kloner ... Like blonde, like brune, like jakker, Uggs, like bukser og diskrete små øredobber *grøss*Lurer på om foreldrene deres ser forskjell på dem ... Foreldrene bryr seg jo egentlig ikke... De fikk barn i en alder av 37-38, bare sånn for å "følge trenden". Egentlig ville de bare fortsette jobbkarrieren, og nyte det stille liv med reker og champagne når pensjonen kom. Det er nok derfor barna får så mye penger. Holde seg mest mulig borte. Betale gjerne for studier i utlandet, og leiligheten står klar på 18 årsdagen. !
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #23 Skrevet 4. mars 2013 Syns det er et flott navn, men at det krøller seg litt på tunga.. Et navn jeg syns er virkelig nydelig og litt i samme gate er Vilmer. Er dere litt spenstige så Villum Men Vilmer, smak på det navnet og fell in love! Anonym poster: ec9120f7d757d047aebde39ad937be18
MammantilNurket Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #24 Skrevet 5. mars 2013 Mens vi er i gang ... forslag til et ev.mellomnavn til V/Wilhelm??
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #25 Skrevet 5. mars 2013 Wilhelm Amadeus! Synes Villum var et kjempe fint navn, btw! Anonym poster: 730c9b20b52a1168c77e7f753b67fb72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå