Gå til innhold

Skikkelig sterke spark i uke 24???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger nå å ser på magen min spretter ut i alle retninger når babyen sparker. Jeg er bare 24 + 3 ?!?! Har en gutt fra før men kan ikke huske så sterke spark så tidlig. Det er såpass at det nesten gjør vondt noen av dem...

Er det bare jeg som husker dårlig, er det vanlig?

Anonym poster: 41a837f916e540d3aa403ec685030d09

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Husker dårlig jeg og, for her er det uke 22 og full fres....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Husker dårlig jeg og, for her er det uke 22 og full fres....

Skrevet

Ei venninne av meg hadde en så urolig sparkegutt at vi kunne se bevegelsene utenpå fra uke 21. Og hun er ei svært frodig jente! Gutten fortsatte med å være veldig urolig på utsiden da og hun ammer ham fremdeles annenhver time natten gjennom selv om han har rukket å bli et halvt år gammel. Phew!

Anonym poster: 370bfd159ae59891b6e4d107bc2bc312

Skrevet

Jeg er i uke 19 og ser av og til spark på utsiden. Noenganger sparker det så det gjør vondt....husker ikke at det var sånn sist jeg heller

Skrevet

kan avhenge av hvor morkaken ligger. På meg har den ligget foran, og jeg har ikke kjent veldig mye spark på utsiden, og heller ikke ille fra innsiden. Er noen år siden jeg var gravid da...

Skrevet

Er i uke 23 og her er det action :D

Skrevet

Jeg kjente og så spark (dult) utenpå magen i uke 17. I uke 23 var det full fart :)

Anonym poster: 221136e8bc84f857870d8d1c3f05141a

Skrevet

Jeg er i uke 25 og kjenner det godt :) Morkakrn ligger foran.

Skrevet

Med forrigemann var det sånn, tidlige sterke spark. Da hadde jeg morkaken på bakre vegg. Denne gangen er det en roligere baby, pluss at morkaken er på fremre vegg. Nå i uke 32 kjenner jeg babyen sparke ordentlig hardt, men hun sparker likevel mindre enn førstemann.

Anonym poster: 82a510c72c17f294ed1876b62c15b182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...