Gå til innhold

Litt "morsomt" ang navn.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt "pes" for at jeg har en sønn som heter Lucas, for det er jo så poppis bla bla bla.. ALLE heter jo det osv osv.

Men i forrige uke begynte Herman nr 3 og Ingrid nummer 4 på avdelingen hans i barnehagen.

Mens han er den eneste Lucas i en barnehage med 90 barn :P

 

 

Anonym poster: 7671203431659cda1331421c16055903

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HOHOHO! DET VAR MORSOMT :D

 

Anonym poster: c7ec0a413d8971e07f504b2f970b9e4a

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ja, sånn kan det gå :)

 

Et argument for å ikke se seg helt blind på navnetopplistene.

Skrevet

:) jeg har også eneste Lucas i en barnehage med 80 barn. Han var også den eneste i forrige bhg med 70 barn.

 

Kjenner ingen på han alder som heter det.

Skrevet

Ikke mange som heter Knut, men plutselig var de to i klassen. Ikke alt man kan planlegge... :)

Skrevet

Ingrid har jo vært topp-navn, så det var ikke så rart.

 

Anonym poster: 5bb1d46ea72cbd8f160e48e5e698f6f6

Skrevet

I barnehagen som jeg jobber i har vi aldri hatt noen Lucas. Den bhg er 7 år.

Skrevet

Sitter å leter igjen etter dette innlegget og skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk det opp.. Men ser jo nå at jeg ble anonym?! Jaja.

Det er uansett meg som er Hi :P Hadde ingen planer om å "gjemme" meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...