Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Har fått litt "pes" for at jeg har en sønn som heter Lucas, for det er jo så poppis bla bla bla.. ALLE heter jo det osv osv. Men i forrige uke begynte Herman nr 3 og Ingrid nummer 4 på avdelingen hans i barnehagen. Mens han er den eneste Lucas i en barnehage med 90 barn Anonym poster: 7671203431659cda1331421c16055903
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 HOHOHO! DET VAR MORSOMT Anonym poster: c7ec0a413d8971e07f504b2f970b9e4a
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Ja, sånn kan det gå Et argument for å ikke se seg helt blind på navnetopplistene.
Galskapens overhode Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 jeg har også eneste Lucas i en barnehage med 80 barn. Han var også den eneste i forrige bhg med 70 barn. Kjenner ingen på han alder som heter det.
geitemarken Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Ikke mange som heter Knut, men plutselig var de to i klassen. Ikke alt man kan planlegge...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Ingrid har jo vært topp-navn, så det var ikke så rart. Anonym poster: 5bb1d46ea72cbd8f160e48e5e698f6f6
Lady lovely locks Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 I barnehagen som jeg jobber i har vi aldri hatt noen Lucas. Den bhg er 7 år.
Gjøkeredet③ Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Sitter å leter igjen etter dette innlegget og skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk det opp.. Men ser jo nå at jeg ble anonym?! Jaja. Det er uansett meg som er Hi Hadde ingen planer om å "gjemme" meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå