Lyckelin Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Hei jenter! Trenger bare å få ned noen tanker her... Jeg fødte en nydelig og helt perfekt gutt for 7 mnd siden, og har hatt regelmessig mens siden (hadde mensen for 2 uker siden og har ikke hatt sex siden). MEN... Jeg føler meg så kvalm, og har gjort det i noen dager nå :S Vi har planlagt å få to relativt tette, men jeg føler meg ikke klar for enda et "problem" svangerskap (hypermesis) Har nå kjøpt en test og kjenner at jeg smågruer meg til imorgen tidlig... *Huff* jaja da har man fått ut de tankene også.... Noen tanker fra dere?
Gjest Frisk bris Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Svangerskap er forskjellige, kanskje neste blir mye lettere?
Poteto Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Ikkje ta "sorgene" på forskudd Kan være neste sv.skap blir helt annerledes Lykke til å hold oss oppdatert
Lyckelin Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2013 Jeg håper virkelig det, føler at jeg ikke orker å være kvalm i 9 mnd til...
Lyckelin Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2013 Ikkje ta "sorgene" på forskudd Kan være neste sv.skap blir helt annerledes Lykke til å hold oss oppdatert Takk det skal jeg Holde dere oppdatert altså ikke ta sorgene på forskudd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Om du ikke har hatt sex siden forrige mens så er det vel ikke så stor sannsynlighet for at du er gravid? Eller misforstod jeg? Anonym poster: f20ff84c75ece66dc60d2fa9bf4598d9
Lyckelin Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2013 Om du ikke har hatt sex siden forrige mens så er det vel ikke så stor sannsynlighet for at du er gravid? Eller misforstod jeg? Anonym poster: f20ff84c75ece66dc60d2fa9bf4598d9 nei men det finnes jo de som har mens i svangerskapet også... har jeg hørt... men sannsynligheten er nok ikke så stor, kanskje bare jeg som må roe ned nerva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå