Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Vi har blitt mer som partnere i Familien AS enn kjærester. Jeg tenner ikke på han - han tenner ikke på meg. Jeg syns ikke han er morsom lengre, og hører på med et halvdøvt øre når han snakker. Huff, trist men sant. Det eneste samtaleemnet vi begge engasjerer oss i er barnet vårt og de som relaterer seg til henne. Hun er fire, så de er ikke fordi vi er i spedbarnsperioden heller.. Nå lurer jeg på hvor mange som har de som oss. Er de bare slik det blir? Eller er dette elt skakkjørt? Anonym poster: 1de2b1c0c38f9540c05eaa732c93a7b6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Jeg kan relatere til det du skriver, og kjenner meg godt igjen. Tror det er veldig enkelt å havne i den klassiske AS fella, hvor det handler om å få hverdagen til å gå. Eneste jeg tenker er å starte fra starten igjen. Prioriter å date. Få tak i barnevakt og gjør ting som dere liker, bare dere to. Gå på date, kino, ut å spis, en tur i marka( kansje en plass hvor du vet det sjelden er andre så er det bare å klå i vei hihi, litt spenning i hverdagen ) Tror bare det er viktig å prioritere å gjøre ting for hverandre og ta tid til hverandre. Prat sammen om hvodan ting var før, og om det er mulig å finne tilbake til den gamle gnisten. Vet det er vanskelig, men merker selv at det funker...sakte men sikkert. Ønske deg lykke til Anonym poster: e99e54eeb4e6dbbc9d84ea602103aca2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Har det på samme viset (bare at våre barn er små). Jeg tenker at det går opp og ned, men viss det ikke begynner å gå oppover. igjen snart, så må vi sette inn noen "tiltak". :-) Jeg tar også gjerne imot forslag til hva vi kan gjøre! Anonym poster: 22c265ecdc8720285b4cfa472504577c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Savner en partner sånn generelt. Anonym poster: a7adccdddd4a8f32293eb8dcf9fe4441
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Små tiltak i hverdagen. Kjærtegn, dater, turer, lunsj/middag på byen, kjærlighetslapper i jakken, matboksen, buksa.... Sex til nye tider og steder. Massasje av hverandre. Prat om dere;0) Lykke til:0) Anonym poster: 017afd3e2ab62bb220bab8db6257e88a
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Nei, den luksusen (å være spenningssøker) ga jeg opp for mange år siden. Nå føles det luksuriøst å slippe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå