Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 http://www.kjendis.no/2013/03/04/kjendis/tone/tone_damli/burmeister/rettsak/26057578/ Jeg er snart 30 år og har penere hud. Hun er vel 23 år? 24? Søt jente altså,men synes hun ser eldre ut enn meg som er snart 30... Anonym poster: a26496c3df3b7cc93afe06dc00283f87
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Nææ, er ikke hun 27 eller noe rundt der?? Er jo ti år siden hun var med i Idol, må jo ha vært eldre enn 13-14?? Anonym poster: c3206bbde4ff8cb9f5dd65edbeae3251
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Hun er 24 Anonym poster: 82cdd3b1369939be6af6dfd49d75c59e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Født 1988 visstnok. Anonym poster: c3206bbde4ff8cb9f5dd65edbeae3251
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Straks 25 Anonym poster: c3206bbde4ff8cb9f5dd65edbeae3251
beibilykke Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Født i 88. Samme som meg. Jeg blir 25 i år. (Hu gikk i klasse med ei venninne av meg i sandane) ...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Født i 88. Samme som meg. Jeg blir 25 i år. (Hu gikk i klasse med ei venninne av meg i sandane) ... Anonym poster: bf03bbc07c1c71a5a8acc4a3fb47cd1c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Født i 88. Samme som meg. Jeg blir 25 i år. (Hu gikk i klasse med ei venninne av meg i sandane) ... Anonym poster: bf03bbc07c1c71a5a8acc4a3fb47cd1c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 http://www.kjendis.no/2013/03/04/kjendis/tone/tone_damli/burmeister/rettsak/26057578/ Jeg er snart 30 år og har penere hud. Hun er vel 23 år? 24? Søt jente altså,men synes hun ser eldre ut enn meg som er snart 30... Anonym poster: a26496c3df3b7cc93afe06dc00283f87 Hva er det med deg og denne besettelsen ang huden til Tone?? Kan ikke fatte at det er flere enn deg som er så himla opptatt av det. Er jo snakk om det i hver bidige tråd som handler om henne. Anonym poster: ae2211db9a521ea194cf6e7db5baba4e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #10 Skrevet 4. mars 2013 Kutt ut nå da... Jeg er sikker på at du er bedårende HI...?!? Men la nå denne jenta være. Anonym poster: 7aae4c344bf0f2a4c9fd06fc7d9964b1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #11 Skrevet 4. mars 2013 http://www.kjendis.no/2013/03/04/kjendis/tone/tone_damli/burmeister/rettsak/26057578/ Jeg er snart 30 år og har penere hud. Hun er vel 23 år? 24? Søt jente altså,men synes hun ser eldre ut enn meg som er snart 30... Anonym poster: a26496c3df3b7cc93afe06dc00283f87 Det har ikke slått deg at sminke kan virke mot sin hensikt, og at når man bruker pudder i hele ansiktet og matter ned så ser huden fake og dermed gammel ut. Huden du ser der er full av sminke, under er den nok like spenstig som hos alle 24 åringer som ikke har hudproblemer/sykdommer. Teit tråd. Og jeg er ingen Tone fan så det er klart. Anonym poster: 46bd4dd4b10b840e0ec0f9828ba18ff3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #12 Skrevet 4. mars 2013 Tone er bare ikke pen. Og nei, jeg er ikke sjalu hverken jeg eller mannen kan se hva som er så spesielt med henne (og tro meg, mannen har ingen problemer med å si at en dame er fin om jeg spør han.) Tone er en helt normal ung jente. Hun virker full av energi, sprudlende og glad, søt og sjarmerende men hun er absolutt ikke noe spesielt pen, mer søt! huden er dekket med et godt lag pudder, men under gløder den nok som alle 20 åringers hud Anonym poster: 501a2abfa115ed9594e03e4a64311a96
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #13 Skrevet 4. mars 2013 Sa det faktisk til mannen igår, at Damli har så mye rynker til å være så ung. Pen ja, men rynker Anonym poster: 140c1203c460ac949158f2ffa8e4abe6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #14 Skrevet 4. mars 2013 http://www.kjendis.n...ttsak/26057578/ Jeg er snart 30 år og har penere hud. Hun er vel 23 år? 24? Søt jente altså,men synes hun ser eldre ut enn meg som er snart 30... Anonym poster: a26496c3df3b7cc93afe06dc00283f87 Hva er det med deg og denne besettelsen ang huden til Tone?? Kan ikke fatte at det er flere enn deg som er så himla opptatt av det. Er jo snakk om det i hver bidige tråd som handler om henne. Anonym poster: ae2211db9a521ea194cf6e7db5baba4e Er ikke bare HI som reagerer. Har nevnt det selv i flere tråder. Hun har jo rett og slett hud som en 40-åring. Som jeg sa i en tidligere tråd: Hun er vandrende reklame for solkrem! Brrr! http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10114455 Anonym poster: d86a3a8e2db1d5561456bcc0bfdc2d12
Koala *g07* Skrevet 4. mars 2013 #15 Skrevet 4. mars 2013 Kjære vene. Hvem bryr seg egentlig. La det ligge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå